Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #1 Skrevet 22. mai 2016 Kan han finne på å klappe på og kose med? Anonymous poster hash: c34f5...57a
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #2 Skrevet 22. mai 2016 Å ja! Hunden får mange runder med kos og klapp, hver eneste dag. Anonymous poster hash: 0aecb...466
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #3 Skrevet 22. mai 2016 Ja. Han har ekstremt dyretekke også. Er selv også veldig glad i dyr og de liker meg men han tiltrekker seg virkelig alt av dyr. Selv dyr som er skeptiske til fremmede ender opp med å lime seg inntil han for å kose. Våre egne dyr elsker han over alt på jord. Det var denne egenskapen som gjorde at jeg falt for han. Omtanken og omsorgen for alt og alle. Anonymous poster hash: 3415b...f9b
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #6 Skrevet 22. mai 2016 Mannen min elskeeeer dyr Vi hadde hund før. Han gikk tur med den hee tiden. snakket å koset med hunden heeele tia. Nå har vi katt å han er helt oppslukt i katten. Koser hele tia. Han ssyns jeg koser alt for lite med katten så jeg fåt tilsnakk Anonymous poster hash: 958da...a97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå