Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #1 Skrevet 22. mai 2016 Plutselig ble vi en familie på 4 for knappe 6 mnd siden. Jeg og mannen har til nå jobbet turnus og spist få måltider sammen. Nå derimot er vi en familie som samles til måltidene. Til nå har vi handlet ca 5 ganger i uken. Vi har handlet middager fra dag til dag nesten uten å se hva vi har hjemme. Nå har ukeplanen blitt skrevet og vi skriver ned meny for uken hver søndag da vi ukeshandler på mandager. Noen som har gjort som oss å vet om de sparte penger av det? Anonymous poster hash: 725c6...845
Optatium Skrevet 22. mai 2016 #2 Skrevet 22. mai 2016 Nå er vi bare tre da, men i de perioder jeg ikke ukeshandler bruker vi fort 5000 i mmd på mat. Er jeg flink og handler en gang ligger vi under 4000. Så for oss lønner det seg!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #3 Skrevet 22. mai 2016 Vi har en liste på kjøkkenet og skriver opp ting som blir tomt etterhvert! Skriver Ukesplan og går gjennom frys og skap. Noterer ned hva som trengs. Blir det tomt for bananer må man spise epler. Blir det tomt for skinke må man spise annet pålegg. På den måten blir mer oppspist. Pleier å ha en restedag før handling der vi bruker opp ulike grønnsaker og mat. Rydder også gjennom kjøleskapet kvelden før ukeshandling. For oss er det lønnsomt da vi bruker opp mer mat og vi ikke kjøper småting som ikke står på lista. Anonymous poster hash: 64ac3...8fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå