65hjky Skrevet 22. mai 2016 #1 Skrevet 22. mai 2016 Hei er det noen som har møtt den berykta veggen her? Evt hva får man av behandling? Er heilt HEILT fullstendig kaputt. Etter lang ventetid nærmer det seg endelig en legetime. Har stressa mye i det siste med mye ansvar og lange arbeidsdager type 12t skift. Får ikkje sove, blitt ekstremt trøtt og asosial. Blir lett sint, har vondt i hode, magen verker, kvalm, til stadighet dukker store røde flekker opp på kroppen, 5-6cm i diameter. Tiltaksløs, lite motivert til å gjøre noe som helst. Var til bedriftpsykolog for 6-7mnd siden for lurte på om det kunne være en deprisjon, der var det lite medfølelse å få.. Har prøvd å bite tenna sammen å stå på videre. No føler eg alt er i ferd med å rakne, skjønner ikkje kordan eg skal komme meg gjennom uka.. Setter pris på alle tilbakemeldinger og erfaringer.
CeciliePetrilie Skrevet 2. juni 2016 #2 Skrevet 2. juni 2016 Hei, Den beste behandlingen nok er en normal arbeidsdag, der du føler at du har arbeidsoppgaver du mestrer. Ikke rart du blir syk og deprimert av dette. Har du pratet med arbeidsgiveren/tillitsvalgt om dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå