Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #1 Skrevet 22. mai 2016 Høres nok veldig teit ut, men jeg kjenner det stikker litt. Jeg har funnet meg en fantastisk kjæreste som jeg elsker! Vi har til sammen 4 barn, så vi vil ikke ha noen barn sammen. Jeg og x mannen var enige om at vi skulle ha et tredje barn, men det ble slutt og vi gikk hvert til vårt. Måtte bare få det ut en plass, vil ikke ha han tilbake bare så det er sagt! Noen andre som har følt litt på noe av det samme?? Anonymous poster hash: c8001...3fb
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #2 Skrevet 22. mai 2016 Høres nok veldig teit ut, men jeg kjenner det stikker litt. Jeg har funnet meg en fantastisk kjæreste som jeg elsker! Vi har til sammen 4 barn, så vi vil ikke ha noen barn sammen. Jeg og x mannen var enige om at vi skulle ha et tredje barn, men det ble slutt og vi gikk hvert til vårt. Måtte bare få det ut en plass, vil ikke ha han tilbake bare så det er sagt! Noen andre som har følt litt på noe av det samme?? Anonymous poster hash: c8001...3fb Man deler noe veldig spesielt når man har barn sammen. En stor ting du og x hadde sammen, klart det kan være sårt at han skal dele dette med en ny. Anonymous poster hash: a4d3e...33f
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #3 Skrevet 22. mai 2016 Det gjør bf her også, men jeg gleder meg for dem. Jeg er lykkelig med ny samboer og er glad for at han også lever et lykkelig liv. Anonymous poster hash: f3b78...9ea
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #4 Skrevet 22. mai 2016 Her er jeg ikke misunnelig på nytt barn, men jeg kjenner at det gjør veldig vondt at han var/er en dårlig far til våre barn, men til nytt barn med ny samboer er det ikke måte på hvordan han stiller opp for både barnet og henne. Hvorfor gjorde han det ikke for oss på samme måte? Anonymous poster hash: 15c53...9d3
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #5 Skrevet 22. mai 2016 Jeg tror det har med historien man har delt å gjøre kanskje også om du ønsker barn med ny kjæreste. Jeg har ofte følt på slike følelser tidligere når ekser fikk barn, spesielt før jeg ble mamma selv. Helt naturlig Anonymous poster hash: 507fb...5be
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #6 Skrevet 23. mai 2016 Er nok noe i det, jeg ville egentlig ha et barn til. Men siden ny kjæreste har 2 barn fra før, så vil jeg ikke da jeg er redd vi ikke får tid og økonomi til alle sammen. Så derfor er det avgjort at det er stopp 😉 Anonymous poster hash: c8001...3fb
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #7 Skrevet 23. mai 2016 Skjønner følelsen. Selvom jeg beveger meg videre vil jeg ikke at eksen skal det. En liten del har nok følelser for han selvom jeg er lykkelig i nytt forhold og elsker min samboer. Hvis bruddet ikke har vært stygt (utroskap, vold eller slikt) at man bare har vokst fra hverandre så tror jeg at en liten del lurer på om det kunne blitt reddet. Selvsagt ville det ikke kunne blitt reddet når man går fra hverandre men når man får ting på avstand så blekner det negative litt. Anonymous poster hash: 38551...7a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå