Gå til innhold

3 åring selgest til høystbydende....

Anbefalte innlegg

Skrevet

mer trassig unge skal man lete lenge etter. klikker snart. skal alt på engang og roter overalt. skal ikke legge seg eller noenting. er alenemor til 3 så er travelt. noen tips til meg?

Anonymous poster hash: 0bfa5...005

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen tips, bare sympati!

Skrevet

Har ingen tips annet enn og velge dine kamper og være konsekvent.

All ære til deg som alenemor til 3!

Skrevet

Etter det jeg har hørt er det ytterst få interessenter på den slags😂

Dårlig marked og dårlige økonomiske tider er det også.

All ære til deg som alenemor til 3 .

Var gressalenemor(er det et ord?) til 3+baby i 3 dager forrige uke og ;puh! Mor la seg uvanlig tidlig,gitt😱😂

Skrevet

Men bare for og si det så liker jeg ikke overskriften din☺

Skrevet

Med den holdningen du har til ditt eget barn, så skjønner jeg at du er alenemor... 😁

Skrevet

Hehe, huffa meg. Det er ikke meningen å le, men jeg skjønner det må være frustrerende å ha det slik. Det eneste jeg har å tilby er sympati og råd om å bite tennene sammen denne perioden. Det varer ikke for alltid. Tror nok de fleste som har barn i den alderen har det på samme måte, så jeg tviler på at det blir salg med det første :P

Skrevet

skal selfølgelig ikke selge barna mine 😂😂 var bare ett utrykk for min frustrasjon. og de var jeg som kastet ut en udugelig mann som var som mitt 4 barn. vi har da denne 3 åringen ilag. de andre er eldre og fra et tidligere forhold. jeg håper de går over snart ja takk for sympati😉😉

hi

Skrevet

Det går over.. Det vet del du og, som har flere unger? SE det positive og vær konsekvent og gi minst oppmerksomhet på det negative. ;)

Anonymous poster hash: 3007c...43c
Skrevet

Er alene til tre selv og er kanskje interessert i et bytte en liten periode. Din trassige 3-åring mot min hormonfyllte 14-åring😂

Anonymous poster hash: 32c49...c96

Skrevet

Tre åringer er verdens søteste, for alle som ikke bor med de hehe...

Sta, egne, humørsyke og skikkelig klåfingra.

Jeg synes tre åringer er skikkelig kule, men bare om man har overskudd, og det klarer man aldri å bygge opp når man bor med en ;)

De tror de kan alt nå, har forstått verden og skal bestemme alt selv, så jeg skjønner det er en utfordring :)

Se positivt på det, du har en sterk treåring, og det går snart over :)

Anonymous poster hash: d58e9...d66

Skrevet

Jeg er 100% alene med fire barn, deriblant en treåring som gjør meg gal av og til. Hehe. Men må si det er babyen som ikke sover, og de to på 10 og 12 som kjenner hormonene bruse som er de mest prøvsomme for tiden. Puh! Trass fra en liten kropp på 3 føles mer håndterbart enn det samme fra en som er nesten like stor som meg selv :P Og med lite søvn på toppen er ikke lunta så lang :o Vi får satse på at det går over når de blir voksne :D

Anonymous poster hash: c39f7...a59

Skrevet

Ellers takk. Jeg gjør alt som står i min makt for å unngå å få en tre-åring igjen. Å betale for en gjør jeg hvertfall ikke! 😮😝

Skrevet

Tar du en hormonforstyrra straks 13-åring i bytte? 😜

Men du? Hold ut! Det blir straks bedre. Bare fortsett å være konsekvent, og ta vare på deg sjøl oppi alt sammen!

Klem ❤️

Skrevet

2-4 er definitivt den værste perioden

Anonymous poster hash: a8a1a...890

Skrevet

neitakk har en snart 12 åring også😂😂 eg en 9 åring som er komt i puberteten so jeg klarer meg😂😂 hahaha... hun er like tidlig ute som meg.. bare hun ikke blir like gal som meg..

hi

Skrevet

Omg er så sliten selv. 4 åring med trassing på høyt nivå + høygravid = mareritt!

Anonymous poster hash: 89ed3...87b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...