Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #1 Skrevet 22. mai 2016 Den ble svakt positiv, noe den ALDRI er utenom rundt eggløsning Kan det bety graviditet?? Anonymous poster hash: 7d9a7...e13
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #2 Skrevet 22. mai 2016 Ingen.? 😕 Anonymous poster hash: 7d9a7...e13
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #3 Skrevet 22. mai 2016 Hva mener du med svakt positiv? Eggløsningstest er vel enten negativ eller positiv. Eller det vil si at det alltid vil være en svak strek på testen. For at den skal være positiv må den være sterkere enn kontrollstreken. Er den det så har jeg lest at det kan bety graviditet. Men det kan også være forsinket el. Anonymous poster hash: 87f47...8dd
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #4 Skrevet 22. mai 2016 Jeg har holdt på med testing i 6 mnd. Mange tester i mnd. De er blanda hvit utenom rundt eggløsning. Da begynner de med svak strek og blir sterkere og så svakere igjen Jeg hadde El 11 mai. Og nå er testen svak 😜😛😜😛 Håper på graviditet. .? ?? Anonymous poster hash: 7d9a7...e13
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #5 Skrevet 22. mai 2016 Men er den svak så er den ikke positiv... vil tro at hvis du skal bruke en el test til graviditetstest så må den være positiv. Eneste måten å si sikkert at man har el er ved blodprøve. Så kroppen kan prøve å lage el men så ikke gjøre det, for så å prøve igjen seinere. Testet selv i 2 år. Slitsomt. Men håper på klaff for deg! Anonymous poster hash: 87f47...8dd
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #6 Skrevet 22. mai 2016 Men er den svak så er den ikke positiv... vil tro at hvis du skal bruke en el test til graviditetstest så må den være positiv. Eneste måten å si sikkert at man har el er ved blodprøve. Så kroppen kan prøve å lage el men så ikke gjøre det, for så å prøve igjen seinere. Testet selv i 2 år. Slitsomt. Men håper på klaff for deg! Anonymous poster hash: 87f47...8dd Takk for svar. Vet at jeg hadde El 11 mai pga bruker babycomp i tillegg 😃😃👏👏 Anonymous poster hash: 7d9a7...e13
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #7 Skrevet 23. mai 2016 I dag kom selvsagt mensen.. Nei, hvorfor skulle det liksom klaffe nå etter over 1 åra prøving Klikker snart 😢😢😢 Anonymous poster hash: 7d9a7...e13
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #8 Skrevet 23. mai 2016 I dag kom selvsagt mensen.. Nei, hvorfor skulle det liksom klaffe nå etter over 1 åra prøving Klikker snart 😢😢😢 Anonymous poster hash: 7d9a7...e13 ❤️❤️ Anonymous poster hash: 50dff...5ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå