Gå til innhold

Noen som går regelmessig til kiropraktor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er der ca 4-5 ganger i året og får opp igjen låsninger i nakke og mellom skulderbladene. Har gjort det i 3 år nå,i begynnelsen var det oftere,men nå er det litt sånn vedlikehold 😉

Anonymous poster hash: 0b3a3...617

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går hver tredje måned til naprapat, holder nakke og hodepineproalematikk i sjakk

Anonymous poster hash: 14206...ee4

Skrevet

Ca samme som deg, blir kanskje 1-2 ganger ekstra vist det er en lengre tid med inaktivitet. Straffen for å ikke tørre kiropraktor før etter flere 10år med ryggplager:-P

Skrevet

Har rutinemessig vedlikeholdsknekk to ganger i året, men skjer av og til at jeg må liske en tur og to utenom. Får låsninger mellom skulderbladene og i nakken jeg og.

Anonymous poster hash: 83163...78f

Skrevet

Ca samme som deg, blir kanskje 1-2 ganger ekstra vist det er en lengre tid med inaktivitet. Straffen for å ikke tørre kiropraktor før etter flere 10år med ryggplager:-P

Jeg gikk vel 15 år med nakke og skulderblad plager 🙈 Tror jeg må fortsette med kiropraktor ei god stund fremover også...

Hi

Skrevet

Jeg ble i sin tid nektet (!) av en lege å gå til kiropraktor, fikk beskjed om at jeg ville bli ødelagt om jeg gjorde det.

Jeg fant det merkelig at legen var så bastant uten egentlig å gi noen gode grunner. Så jeg bestilte en time til en kiropraktor og sa jeg ville ha en faglig utgreiing av for og mot kiropraktorbehandling samt ev. risikoer. Det fikk jeg og siden det virket langt mer seriøst enn legen som bare sa "det vil ødelegge deg", så ga jeg kiropraktoren en sjanse. Det reddet meg fra en uføretrygd. Gikk fra så store smerter at smerteklinikken ikke hadde noen løsning for meg til å kun ha minimale problemer.

Siden har jeg brukt kiropraktor ved behov, men passer også ved å bruke det for å forebygge plager.

Husk å trene regelmessig og få inn stabilitetstrening og tøyninger, det gjør at behandlingsresultatet holder seg mye bedre og forebygger videre problemer.

Anonymous poster hash: e4f65...06e
Skrevet

Jeg gikk vel 15 år med nakke og skulderblad plager 🙈 Tror jeg må fortsette med kiropraktor ei god stund fremover også...

Hi

Ja men det er verdt det:) Har vel gått til han i 5 år nå.

Det kombinert med gåturer/styrketrening er vist ganske viktig

Skrevet

Ja men det er verdt det:) Har vel gått til han i 5 år nå.

Det kombinert med gåturer/styrketrening er vist ganske viktig

Trening/gåturer tror jeg at jeg må bli bedre på 😊 Jeg er i tillegg kort og jobber på småbarnsavdeling i bhg og det er vel ikke det beste når jeg får låsninger titt og ofte..Men trives jo så godt blant de minste barna da 😊

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...