Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #1 Skrevet 22. mai 2016 Skal begynne prøvingen og lurer på om jeg skal kjøpe eggløsningstester. Vil derfor fjerne høre fra dere som bruker det om se er nyttige, hvordan de brukes og hvordan de "spår" eggløsningen. :-) Anonymous poster hash: f469a...137
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #2 Skrevet 22. mai 2016 Gå på fertil.no for eks og kjøp mange. Det følger med bruksanvisning Anonymous poster hash: 55b23...0e6
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #3 Skrevet 22. mai 2016 Du bruker de som en graviditetstest, altså du tisser i en kopp, og dypper testen i urinen. Det er vanlig å teste hver dag, feks fra rundt dag 10 i syklusen din. Om testen bare har en strek, har du ikke eggløsning. Når du begynner å få to streker er eggløsningen på vei. Da bør du teste både om morgenen og kvelden. Når de to strekene er like sterke er du tett opp til eggløsning, dvs at egget slipper mellom 12 og 48 timer etter. Når du får negativ test igjen har du hatt eggløsning. Du bør ha sex i dagene rett før eggløsning (en svak og en sterk strek), mens eggløsningen foregår, og også et par dager etter positiv test. Sædceller kan leve i opptil fem dager etter sex, derfor kan du bli gravid av å ha sex FØR eggløsning. Testingen funket for meg. Ble gravid den andre måneden vi prøvde, og jeg er 38 år. Anonymous poster hash: cb22b...bca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå