Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #1 Skrevet 22. mai 2016 Altså at når man ser seg selv i speilet så føler man at man ser man tynnere ut enn man er? Jeg føler jeg ser så mye mer slank ut enn det vekten viser. Når jeg går på vekten blir selvbildet mitt umiddelbart knust fordi det gjenspeiler ikke hva jeg ser. Ja jeg vet det er fryktelig teit med slike tråder, men jeg vil teste det om speilbildet lyver... for da har jeg en jobb å gjøre... Hva tenker dere, jeg er 160 høy? PS: overarmen min ser diger ut på sidebildet fordi den er så nærmt linsen, men jeg har kanskje relativt store armer da jeg driver med brasiliansk jujitsu. PS:PS: er kroppen min pæreformet? Sliter med å finne ut hvordan jeg skal kle meg feminint med min høyde. Anonymous poster hash: cbbdf...d59
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #2 Skrevet 22. mai 2016 Ta det med ro. Du er slank!! Skulle ønske jeg så ut som deg! Anonymous poster hash: a912a...eba
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #3 Skrevet 22. mai 2016 Mulig man kan ha det, men jeg tror ikke du har det isåfall. Det jeg ser er en helt vanlig slank kropp med former. det er pupper, rumpe og hofter der, men ikke noe som tilsier overvekt her. Så jeg tror du ser riktig når du ser deg i speilet. Anonymous poster hash: cda03...fbb
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #4 Skrevet 22. mai 2016 Du er slank! Litt vanskelig å si ang fasong ut fra bildene syns jeg. Kanskje timeglass? Hofter, pupper og smak midje? Du ser bra ut! Anonymous poster hash: 8c7cf...beb
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #5 Skrevet 22. mai 2016 Ut i fra bildene har du en nydelig figur. Ikke veldig tynn, men slank og velproporsjonert med former. Anonymous poster hash: dd09f...814
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #6 Skrevet 22. mai 2016 For meg ser det mer ut som om du har en flott timeglassfigur Når du er så lav og såpass godt trent så vil du ha en høyere vekt enn det ser ut som om du har. Har flere venninner som er 158-162 som er godt trente, og de veier 58-63 kg og ser slanke ut. Muskelmassen gjør at antall kilo bli flere enn om du var mindre trent Anonymous poster hash: 13b35...dc9
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #7 Skrevet 22. mai 2016 Du har veldig stor rompe hvertfall Anonymous poster hash: 49d52...5ce
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #8 Skrevet 22. mai 2016 Du har veldig stor rompe hvertfall Anonymous poster hash: 49d52...5ce Nei, det har hun ikke. Flott, rund rompe. Tydelig, men ikke "veldig stor". Harmonerer med puppestørrelsen. Anonymous poster hash: dd09f...814
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #9 Skrevet 22. mai 2016 Du r slank og fin! Husk at muskler veier mer enn fett. Vil ikke si at du har pæreform. Du har jo pupper. Heller timeglass Anonymous poster hash: 6e1b0...c09
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #10 Skrevet 22. mai 2016 Ikke tenk så mye på hva vekten viser. Den betyr ikke så mye Du ser jo flott ut. Slank, med fine former. Har du litt muskler, vil jo disse også gjøre at vekta blir høyere selv om du ikke er større. Glem vekta. Stol på det du ser i speilet. Det er jo kjempebra at du er fornøyd med deg selv, ikke la et tall ødelegge det. Synes du har mer timeglass, enn pærefasong. Veldig feminin og fin fasong. Du kler nok klær som svinger inn i midjen Anonymous poster hash: 77ebf...b30
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #11 Skrevet 22. mai 2016 Det må da være en tilnærmet perfekt timeglassfasong? Buksa er litt baggy så ser ikke akkurat hvor stor rumpe du har, men du har en smal fast midje uten valker, og fine kvinnelige former på rumpe, lår og bryst. Hva er målene dine? Bryst-midje-hofte? Ser ut som du er ganske nære idealet? Anonymous poster hash: 042a9...feb
Tired mama Skrevet 22. mai 2016 #12 Skrevet 22. mai 2016 Du ser flott ut, HI! 😊 Når jeg ser meg i speilet er jeg superfornøyd. Synes jeg faktisk er smekker og lekker. Men.... Når jeg ser bilder av meg selv skjønner jeg faktisk ingenting. For da ser jeg større ut enn jeg føler meg. Velger å tro at det er bildene som lyver. ✌🏼️
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #13 Skrevet 22. mai 2016 Det må da være en tilnærmet perfekt timeglassfasong? Buksa er litt baggy så ser ikke akkurat hvor stor rumpe du har, men du har en smal fast midje uten valker, og fine kvinnelige former på rumpe, lår og bryst. Hva er målene dine? Bryst-midje-hofte? Ser ut som du er ganske nære idealet? Anonymous poster hash: 042a9...feb 84 over bryst, 69,5 over midje og hele 92 over hoftene. Så det er der jeg trekker Og ja. Jeg har en diger rumpe. Jeg har alltid hatt stor rumpe, selv da jeg veide 46 kilo hadde jeg rumpe og pupper. Blir ikke kvitt dem Kan røpe at jeg veier 67 kilo, så ifølge bmi er jeg overvektig. Har gått opp 4 kilo i det siste selv om jeg trener mer og spiser noenlunde likt. Det gjør litt godt å få vite at jeg ikke har vrangforestillinger da Hi Anonymous poster hash: dd4eb...39f
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #14 Skrevet 22. mai 2016 84 over bryst, 69,5 over midje og hele 92 over hoftene. Så det er der jeg trekker Og ja. Jeg har en diger rumpe. Jeg har alltid hatt stor rumpe, selv da jeg veide 46 kilo hadde jeg rumpe og pupper. Blir ikke kvitt dem Kan røpe at jeg veier 67 kilo, så ifølge bmi er jeg overvektig. Har gått opp 4 kilo i det siste selv om jeg trener mer og spiser noenlunde likt. Det gjør litt godt å få vite at jeg ikke har vrangforestillinger da Hi Anonymous poster hash: dd4eb...39f Jeg veier 4 kilo mindre enn deg og er 8 cm høyere, men fremdeles har du lavere hoftemål enn meg! Men det kommer jo mye an på hvor man måler, da... Synes du ser fin ut, jeg! Anonymous poster hash: 0cfac...ae5
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #15 Skrevet 22. mai 2016 84 over bryst, 69,5 over midje og hele 92 over hoftene. Så det er der jeg trekker Og ja. Jeg har en diger rumpe. Jeg har alltid hatt stor rumpe, selv da jeg veide 46 kilo hadde jeg rumpe og pupper. Blir ikke kvitt dem Kan røpe at jeg veier 67 kilo, så ifølge bmi er jeg overvektig. Har gått opp 4 kilo i det siste selv om jeg trener mer og spiser noenlunde likt. Det gjør litt godt å få vite at jeg ikke har vrangforestillinger da Hi Anonymous poster hash: dd4eb...39f Du har kjempefin størrelse på brystene, en fantastisk smal midje, og det gir et slankt inntrykk. Kanskje du har noen cm for mye over rumpa, men det er helt ufarlig og gir bare et feminint uttrykk. Anonymous poster hash: 042a9...feb
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #16 Skrevet 22. mai 2016 Jeg veier 4 kilo mindre enn deg og er 8 cm høyere, men fremdeles har du lavere hoftemål enn meg! Men det kommer jo mye an på hvor man måler, da... Synes du ser fin ut, jeg! Anonymous poster hash: 0cfac...ae5 Måler like over "utsikkeren" på hoftekammen. Over rumpen er jeg 97 cm på det tykkeste. Deler sikkert noen gener med Kim K der Og takk for at dere er så greie. Forventet mye pepper. Jeg føler meg sprek og sterk. Er i mitt livs form, også skal jeg henge meg opp i et tall på en vekt og bmi. Den snikende tenåringsusikkerheten forfølger oss ut i 30 årene. Og det er egentlig helt utrolig. Jeg burde egentlig være moden nok nå til å innse at et tall ikke skal være med på å bestemme hvordan man føler seg. Men det er vanskelig å overbevise seg selv. Hi Anonymous poster hash: dd4eb...39f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå