Gå til innhold

Noen som har vært i Eurodisney her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og som kan fortelle litt...? Er 2 dager nok? Hvor bodde dere? Hvordan komme til og fra Paris/Eurodisney? Osv.....😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var 3 dager, men du kan godt ta 2. Vi bodde på hotell med skyttelbusser til og fra parken, helt topp hotell med badebasseng og ok rom.

Vi tok maxitaxi fra flyplassen til hotellet med flere nordmenn vi møtte . Bussen som skulle gå var 1 time forsinket. Vi fløy med Ryanair til en liten flyplass utenfor Paris.

Tok tog fra Disney og inn til Paris og var 2 dager der også.

Anonymous poster hash: bbbd7...735

Skrevet

Ja flere ganger😊 Hvor gamle er barna? Jeg ville valgt 3 dager i parkene (det er 2)

Skrevet

Ok😊 Jeg liker å ha god tid i parkene, mye og se og gjerne kø på karusellene. Vi har bodd i nærheten av parken de siste gangene vi har vært der, men har også bodd i Paris og tatt toget inn☺️

Skrevet

Ok😊 Jeg liker å ha god tid i parkene, mye og se og gjerne kø på karusellene. Vi har bodd i nærheten av parken de siste gangene vi har vært der, men har også bodd i Paris og tatt toget inn☺️

Hvilke hotell budde dere på? Har så lyst å ta med familien dit😊

Anonymous poster hash: 75f1a...e7d

Skrevet

Vi bodde på et hotell i paris (midt i byn) og tok metro til disneyland 😊Veldig enkelt å finne frem og banen gikk helt til døra på disney omtrendt. Tok ca 1 time ish om jeg ikke husker feil 🤔 Vi var der fra 10-23 storkoste oss. 😊 Kunne lett vært der en dag til men det er jo grisedyrt! 😝 Og vi var litt lei av all køståinga 😊 Så neste gang bi drar blir det i ikkesesong! 😝

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...