Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #1 Skrevet 22. mai 2016 Tar den seg opp? Lest 1/4 og den kjeder meg vanvittig.. Anonymous poster hash: 9d78a...3ba
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #2 Skrevet 22. mai 2016 Har ikke lest den selv, men ei god venninne som leser veldig mye sier den er bare crap. Handlet vist om det samme gjennom hele boka og hun nevnte faktisk at den IKKE tar seg opp. Tvert imot så skjer det ikke mer.. Anonymous poster hash: 22f28...870
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #3 Skrevet 22. mai 2016 Jeg har lest deg og syntes den var sykt kjedelig! Leste den ferdig fordi jeg ble fortalt av flere at den var god, men funka virkelig ikke for meg Anonymous poster hash: 5e29b...6f4
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #5 Skrevet 22. mai 2016 Hvis man er typen som liker Twilight og 50 shadows of grey liker man nok ikke denne boken nei. Anonymous poster hash: abe17...1c8
Træægtrønder`n :) Skrevet 22. mai 2016 #6 Skrevet 22. mai 2016 Lenge siden jeg leste den så husker ikke alt. Husker jeg likte boka, men tror ikke jeg likte slutten. Uten at jeg husker hvordan den slutter..
Iiiiik Skrevet 22. mai 2016 #7 Skrevet 22. mai 2016 Jeg likte den veldig godt. Gjentakelsene er jo en del av poenget da - at den gamle dama roter med de samme tingene om og om igjen. Hvis man har lest 1/4 av en bok uten å like den, synes jeg allikevel det er greit å lese noe annet. Man har bare en viss mengde tid tilgjengelig og da bør den brukes på noe man liker å lese.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #8 Skrevet 22. mai 2016 Hvis man er typen som liker Twilight og 50 shadows of grey liker man nok ikke denne boken nei. Anonymous poster hash: abe17...1c8 Så nedlatende da... Leser ofte tunge bøker, min favoritt er Shantaram. Aldri lest ferdig en eneste 50 shades. Anonymous poster hash: 7fb26...b18
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #9 Skrevet 22. mai 2016 En av de få bøkene jeg aldri gadd lese ut. Anonymous poster hash: a5bac...b90
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #10 Skrevet 22. mai 2016 Så nedlatende da... Leser ofte tunge bøker, min favoritt er Shantaram. Aldri lest ferdig en eneste 50 shades. Anonymous poster hash: 7fb26...b18 Jada, det var riktig så arrogant. Mener det også. Mennesker som synes sånt søppel er ålreit litteratur vil nok ikke like Elisabeth er borte. Anonymous poster hash: abe17...1c8
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #11 Skrevet 22. mai 2016 Jada, det var riktig så arrogant. Mener det også. Mennesker som synes sånt søppel er ålreit litteratur vil nok ikke like Elisabeth er borte. Anonymous poster hash: abe17...1c8 Det var en voldsom forenkling. Anonymous poster hash: 4bccf...116
sug lut Skrevet 22. mai 2016 #12 Skrevet 22. mai 2016 Så nedlatende da... Leser ofte tunge bøker, min favoritt er Shantaram. Aldri lest ferdig en eneste 50 shades. Anonymous poster hash: 7fb26...b18 Hehe, "tunge bøker" regnes ikke etter vekta, da, så at den er over 900 sider gjør den ikke til en tung bok.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #13 Skrevet 22. mai 2016 For noen tullete, nedlatende, selvgode svar som kom her, da! Hvilke bøker folk liker, er individuelt. Venninnen min elsket denne boka. Jeg klarte aldri å komme "inn" i den. Jeg har master i litteratur (nordisk, vel å merke), så har lest en del. Vil ikke si at denne boka er dårlig på noen måte, men jeg likte den ikke. Anonymous poster hash: 66f00...cf1
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #14 Skrevet 22. mai 2016 For noen tullete, nedlatende, selvgode svar som kom her, da! Hvilke bøker folk liker, er individuelt. Venninnen min elsket denne boka. Jeg klarte aldri å komme "inn" i den. Jeg har master i litteratur (nordisk, vel å merke), så har lest en del. Vil ikke si at denne boka er dårlig på noen måte, men jeg likte den ikke. Anonymous poster hash: 66f00...cf1 Min erfaring (jeg er også litteraturviter) er at de som er de største litteratursnobbene også er de som har minst greie på litteratur. De gjør et skarpt men ganske kunstig skille mellom populærlitteratur og "høylitteratur" og evner ikke å se at begge "sjangre" har mye av de samme elementene i seg. Er ganske sikker på at mange vurderer bøkene de leser med utgangspunkt i mer eller mindre kvalifiserte anmeldelser, og velger sin "subjektive" mening ut i fra det. Flere av "Topp ti på Norli"-bøkene har for så vidt fått glimrende kritikker av høyt kvalifiserte anmeldere - gjerne forfattere av såkalt "tung litteratur". Anonymous poster hash: 4bccf...116
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå