Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #1 Skrevet 22. mai 2016 Ser at tråden min ble slettet da den "oppfordret til å bryte norsk lov". Jeg vil ha meg frabedt at noen påstår at jeg oppfordrer til bryte norsk lov! Det gjorde jeg slettes ikke! Jeg kom med faktaopplysninger - og selv leger vil kommet med de samme opplysningene om hva noen faktisk gjør. Makan til frekkhet! Anonymous poster hash: 31d30...5f3
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #2 Skrevet 22. mai 2016 Ser at tråden min ble slettet da den "oppfordret til å bryte norsk lov". Jeg vil ha meg frabedt at noen påstår at jeg oppfordrer til bryte norsk lov! Det gjorde jeg slettes ikke! Jeg kom med faktaopplysninger - og selv leger vil kommet med de samme opplysningene om hva noen faktisk gjør. Makan til frekkhet! Anonymous poster hash: 31d30...5f3 Du ba jo om hjelp til å komme i kontakt med eggdonorer, og tilbød deg å betale? Det er imot norsk lov. Anonymous poster hash: 62828...3d7
Gjest Sommerfuggel Skrevet 22. mai 2016 #3 Skrevet 22. mai 2016 Det stemmer som ab3d7 skriver. Eggdonasjon er ulovlig i Norge, noe du også skriver i din egen tråd, derfor anser vi tråden som oppfordring til brudd på norsk lov. Sommerfuggel Admin
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #4 Skrevet 22. mai 2016 Eggdonasjon er ulovlig i Norge, selv om du skal utføre det i Danmark, planlegger du jo nå norske kvinner i forhold til donasjon, og snakker om kjøp av det også.. Finn lovverket, så skal du se at du går jo stikk i strid av hva loven er Anonymous poster hash: 72a42...902
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #5 Skrevet 22. mai 2016 Interessant Hva gjør de med alle parene som åpenlyst reiser utenlands for å få hjelp og er åprne om det? Hva med alle legene som åpent oppfordrer damer til å reise utenlands og sier lovgivningen i Norge burde vært annerledes? Hva med ønskebarn som side opp og side ned har tråder med damer som forteller om sine erfaringer fra eggdonasjon i utlandet - og ja, oppforder andre til å gjøre det samme? Nei, jeg oppfordret aldri noen til å bryte norsk lov! Ha en god dag dere også Anonymous poster hash: 31d30...5f3
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #6 Skrevet 22. mai 2016 Interessant Hva gjør de med alle parene som åpenlyst reiser utenlands for å få hjelp og er åprne om det? Hva med alle legene som åpent oppfordrer damer til å reise utenlands og sier lovgivningen i Norge burde vært annerledes? Hva med ønskebarn som side opp og side ned har tråder med damer som forteller om sine erfaringer fra eggdonasjon i utlandet - og ja, oppforder andre til å gjøre det samme? Nei, jeg oppfordret aldri noen til å bryte norsk lov! Ha en god dag dere også Anonymous poster hash: 31d30...5f3 At noe er imot norsk lov betyr ikke nødvendigvis at det er straffbart. Anonymous poster hash: 62828...3d7
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #7 Skrevet 22. mai 2016 At noe er imot norsk lov betyr ikke nødvendigvis at det er straffbart. Anonymous poster hash: 62828...3d7 Eksempel: Kvinnen som for noen få år siden reiste til India og kjøpte både egg, sæd og surrogatmor. Det hun gjorde var imot norsk lovgiving, men hun kunne ikke straffes for det. Imidlertid var det lenge et spørsmål om hun fikk ta med seg barna til Norge, da de strengt tatt ikke var hennes verken biologisk eller juridisk. Mener hun til slutt fikk ta dem med seg likevel. En del barn blir født av surrogatmor og har biologiske homofile fedre. Det er heller ikke straffbart (og fedrene er barnas biologiske far), men surrogati er ikke tillatt i Norge. Anonymous poster hash: 62828...3d7
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #8 Skrevet 22. mai 2016 Interessant Hva gjør de med alle parene som åpenlyst reiser utenlands for å få hjelp og er åprne om det? Hva med alle legene som åpent oppfordrer damer til å reise utenlands og sier lovgivningen i Norge burde vært annerledes? Hva med ønskebarn som side opp og side ned har tråder med damer som forteller om sine erfaringer fra eggdonasjon i utlandet - og ja, oppforder andre til å gjøre det samme? Nei, jeg oppfordret aldri noen til å bryte norsk lov! Ha en god dag dere også Anonymous poster hash: 31d30...5f3 Ha nå i det minste guts til å stå for det du skrev! Du ville betale for egg. Det er forbudt i Norge. Anonymous poster hash: f323a...603
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #9 Skrevet 22. mai 2016 Jeg hadde gladelig gitt bort egg mot at alt av medisiner og kontroller ble betalt, men det er jo ingen som kan Gjøre dette i Norge. Å reise til utlandet blir litt vanskelig med mine ivf-barn.. Anonymous poster hash: dd602...4d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå