Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #1 Skrevet 22. mai 2016 Hun er ikke alvorlig syk, men feber, hoste og fryktelig slapp. Hun er 9 år. Skulle sånn ønske samboer viste henne litt ekstra oppmerksomhet når det er sånn, men nei.. "Hun har jo bare feber, hun sover det nok av seg..skal hun IKKE på skolen i morgen??? Hun kan jo bli frisk til i morgen!" Jeg synes det er så lite omtenksomt av han å holde på sånn !! :-( Anonymous poster hash: f1022...12a
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #2 Skrevet 22. mai 2016 Be han klappe igjen hvis han ikke evner å ha empati. Her tar min mann fullt ansvar for alle barna,han har to ganger siste uken kjørt til legevakt med mitt barn mens jeg var på jobb. Anonymous poster hash: d6140...87e
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #3 Skrevet 22. mai 2016 Viser han like lite empati ellers så forstår jeg ikke hvorfor du bor sammen med ham. Noen barn blir fort friske, så sånn sett kan han jo ha rett i at hun kanskje blir frisk. Men det virker som om det er empatien hans det skorter på. Anonymous poster hash: 1f953...b2d
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #4 Skrevet 22. mai 2016 Han er egentlig flink , men blir skuffet over at han fjerner seg fra slike situasjoner. Ordnet TV på senga til frøkna, litt godis og en film. Så her ligger vi. Ikke én gang har han spurt hvordan det går. Lurer på om jeg bare skal sove sammen med pasienten i natt ... Anonymous poster hash: f1022...12a
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #5 Skrevet 22. mai 2016 Det kan godt hende hun sover det av seg godt nok til å kunne gå på skolen i morgen. Forkjølelse går ofte fort over på barn. Er du også syk siden du ligger på sofaen? Anonymous poster hash: 708b4...a76
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #6 Skrevet 22. mai 2016 Det kan godt hende hun sover det av seg godt nok til å kunne gå på skolen i morgen. Forkjølelse går ofte fort over på barn. Er du også syk siden du ligger på sofaen? Anonymous poster hash: 708b4...a76 Nei jeg er høygravid.. Men ikke syk. Men føler at hun nesten blir "jaget" på rommet sitt. Jeg syntes ikke det var godt å være alene da jeg var syk , da jeg var liten.. Anonymous poster hash: f1022...12a
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #7 Skrevet 22. mai 2016 Han er egentlig flink , men blir skuffet over at han fjerner seg fra slike situasjoner. Ordnet TV på senga til frøkna, litt godis og en film. Så her ligger vi. Ikke én gang har han spurt hvordan det går. Lurer på om jeg bare skal sove sammen med pasienten i natt ... Anonymous poster hash: f1022...12a Hvis han "egentlig er flink", hvorfor snakker du da ikke bare med ham. Si at du har sett det flere ganger at han trekker seg unna når jenta blir syk, og at han da gir inntrykk av å ikke bry seg og at du blir såret av det. Er ikke sikkert han ser dette. Kanskje han også føler du blir så fokusert på datteren din at han føler seg utenfor? Snakk med ham! Når du sier at du pga. hans væremåte vurderer å sove hos jenta i natt, da har dere langt større problemer i forholdet enn bare det at han nå ikke viser jenta di så mye oppmerksomhet som du ønsker. Din måte å takle det på er jo bare med på å øke problemet og er ikke konstruktiv på noen måte. Forstår du er skuffet, men enten tar du tak i dette på en ordentlig måte, eller så får du svelge kamelene - eller droppe ham. Anonymous poster hash: 1f953...b2d
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #8 Skrevet 22. mai 2016 Det kan godt hende hun sover det av seg godt nok til å kunne gå på skolen i morgen. Forkjølelse går ofte fort over på barn. Er du også syk siden du ligger på sofaen? Anonymous poster hash: 708b4...a76 Og en annen ting. Hun har feber, og hun skal være feberfri i 24 timer før man går på skolen igjen. Anonymous poster hash: f1022...12a
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #9 Skrevet 22. mai 2016 Nei jeg er høygravid.. Men ikke syk. Men føler at hun nesten blir "jaget" på rommet sitt. Jeg syntes ikke det var godt å være alene da jeg var syk , da jeg var liten.. Anonymous poster hash: f1022...12a Hvis feberen er høy, som 40 grader, kan det være greit å sove på samme rom. Om hun bare har vanlig forkjølelsesfeber på 38 eller så burde det være helt unødvendig. Anonymous poster hash: 708b4...a76
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #10 Skrevet 22. mai 2016 Og en annen ting. Hun har feber, og hun skal være feberfri i 24 timer før man går på skolen igjen.Anonymous poster hash: f1022...12a Feberfri dag var noe man praktiserte i barnehagen. På skolen gjelder ikke den reglen. Dit går man hvis allmenntilstanden er ok. Anonymous poster hash: 708b4...a76
Tyra79 Skrevet 22. mai 2016 #11 Skrevet 22. mai 2016 Er det hans første? Kan det tenkes at han rett og slett ikke vet hvordan han skal oppføre seg i en slik setting?? Kan det tenkes at han merker at jenta di vil ha DEG i nærheten nå når hun er litt syk? Han har ordnet TV på rommet, så pasienten kan få se film? Kanskje dette er å vise omsorg for stefar? Fortell ham hvordan du føler det, og so hva du vil han skal gjøre!! Kan jo kanskje være gravidhormonene og, som slår deg litt ut?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #12 Skrevet 22. mai 2016 Er det hans første? Kan det tenkes at han rett og slett ikke vet hvordan han skal oppføre seg i en slik setting?? Kan det tenkes at han merker at jenta di vil ha DEG i nærheten nå når hun er litt syk? Han har ordnet TV på rommet, så pasienten kan få se film? Kanskje dette er å vise omsorg for stefar? Fortell ham hvordan du føler det, og so hva du vil han skal gjøre!! Kan jo kanskje være gravidhormonene og, som slår deg litt ut? Nei det jeg som ordnet med TV. Han kjørte seg en tur., mulig jeg er hormonell:) men jeg synes man skal dille ekstra med barna da de er syke. Ikke ligge alene på ett rom. Og grunnen til jeg vurderer å sove her er like mye pga at hun våkner 100 ganger om natten når hun er syk. Da kan jeg like gjerne være her.. Anonymous poster hash: f1022...12a
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #13 Skrevet 22. mai 2016 Nei det jeg som ordnet med TV. Han kjørte seg en tur., mulig jeg er hormonell:) men jeg synes man skal dille ekstra med barna da de er syke. Ikke ligge alene på ett rom. Og grunnen til jeg vurderer å sove her er like mye pga at hun våkner 100 ganger om natten når hun er syk. Da kan jeg like gjerne være her.. Anonymous poster hash: f1022...12a Typisk menn. Men når de blir syk, der i mot Kos deg sammen med datteren. Anonymous poster hash: eddf3...b72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå