mamma til adhd gutt<3 Skrevet 22. mai 2016 #1 Skrevet 22. mai 2016 I sommer blir det endel timer i bilen på ungene, de er 8 og 9,5 år. Dere med barn på ca samme alder, hvordan har det vært på lange bilturer med ungene?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #2 Skrevet 22. mai 2016 Det går helt fint. Vi har aldri innført DVD-spiller i bilen. Vi hører lydbøker, bestikker barna med sukkertøy iblant og sitter og snakker sammen. Iblant får de spille litt på tlf hvis det blir veldig langdrøyt i baksetet. Hva mener du med lange bilturer da? I fjor sommer hadde vi flere turer på ca 60 mil pr dag. Kjedelig, men det ble bra da vi kom fram. Anonymous poster hash: 646fd...655
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 22. mai 2016 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2016 En på 18 timer hver vei og en noe kortere Vi har heller ikke DVD spiller, men gutta har hver sin iPad . Den styrer de som de vil på tur De er vant med turer på opptil 5 timer, blir spennende å dra litt lengere
*Miss Marple* Skrevet 22. mai 2016 #4 Skrevet 22. mai 2016 Lydbøker, billeker, vannflasker og salt snack (sjokolade og smågodt blir lett klissete og man kan bli kvalm), pute til å slappe av på og noen småleker.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #5 Skrevet 22. mai 2016 En på 18 timer hver vei og en noe kortere Vi har heller ikke DVD spiller, men gutta har hver sin iPad . Den styrer de som de vil på tur De er vant med turer på opptil 5 timer, blir spennende å dra litt lengere Skjønner at iPad er gøy, men løse iPader i bilen er ikke veldig trafikksikkert. Anonymous poster hash: 315a1...e2d
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #6 Skrevet 22. mai 2016 Skjønner at iPad er gøy, men løse iPader i bilen er ikke veldig trafikksikkert. Anonymous poster hash: 315a1...e2d Finnes fester til å ha i nakkestøttene Anonymous poster hash: 63c3f...eaf
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 22. mai 2016 Forfatter #7 Skrevet 22. mai 2016 Vi gleder oss til tur og gutta sier de gjør det samme Blir godt med ferie når den tid kommer⛵
❤lille stjerne❤ Skrevet 22. mai 2016 #8 Skrevet 22. mai 2016 Vi har hatt lange turer både i Norge og i utlandet fra eldste var 3-4 år. Gått veldig fint, hatt med lydbøker og dvd film, stoppet og tatt pauser ofte, stoppet på lekeplasser og morsomme steder og hatt med matpakker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå