Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #1 Skrevet 22. mai 2016 Skal fjerne livmor, redd for narkosen og smerter etterpå. Den skal tas laparoskopisk, noen som har erfaring med det? Hva skjer etter jeg har kommet inn påavdelingen? Skjønner at det blir en del venting, men annet enn det? Har lest informasjonen i brevet mange ganger, men det beroliger meg ikke, hadde vært fint å høre personlige erfaringer Anonymous poster hash: 9c576...58a
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #2 Skrevet 22. mai 2016 Ei i min nærmeste familie gjorde det samme i fjor. Det gikk veldig fint. Minimalt med smerter i etterkant, god smertelindring første og andre (?) dagen, men utover det trengte hun ikke noe særlig smertestillende. Bruk tiden før operasjonen til å visualisere slik idrettsutøvere gjør. Se for deg at operasjonen går fint, at du er i god form etterpå og har minimalt med blødninger og smerter. Spill film i hode ditt om igjen og om igjen maaange ganger i dag og i morgen og tirsdag morgen. Fokuser på at det går bra og med lite problemer i etterkant. Lykke til Anonymous poster hash: 26e20...cd9
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #3 Skrevet 22. mai 2016 Ei i min nærmeste familie gjorde det samme i fjor. Det gikk veldig fint. Minimalt med smerter i etterkant, god smertelindring første og andre (?) dagen, men utover det trengte hun ikke noe særlig smertestillende. Bruk tiden før operasjonen til å visualisere slik idrettsutøvere gjør. Se for deg at operasjonen går fint, at du er i god form etterpå og har minimalt med blødninger og smerter. Spill film i hode ditt om igjen og om igjen maaange ganger i dag og i morgen og tirsdag morgen. Fokuser på at det går bra og med lite problemer i etterkant. Lykke til Anonymous poster hash: 26e20...cd9 Tusen takk for svar Jeg gjør det du sier om visualisering Vet egentlig ikke hva jeg er så redd for, kanskje litt dødsangst? Uff, føler meg skikkelig pyse! Jeg er veldig vant til smerter nå, men det sitter i livmoren, og har liksom "vendt" meg til dem, smerter etter en operasjon blir jo noe helt nytt. Æsj, må bare komme i gang og gjøre noe her hjemme så jeg holder meg opptatt frem til tirsdag. Vet du om man kan få beroligende når man kommer på avdelingen? Anonymous poster hash: 9c576...58a
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #4 Skrevet 22. mai 2016 Tusen takk for svar Jeg gjør det du sier om visualisering Vet egentlig ikke hva jeg er så redd for, kanskje litt dødsangst? Uff, føler meg skikkelig pyse! Jeg er veldig vant til smerter nå, men det sitter i livmoren, og har liksom "vendt" meg til dem, smerter etter en operasjon blir jo noe helt nytt. Æsj, må bare komme i gang og gjøre noe her hjemme så jeg holder meg opptatt frem til tirsdag. Vet du om man kan få beroligende når man kommer på avdelingen? Anonymous poster hash: 9c576...58a Man kan som regel be om beroligende dersom man er veldig redd, spør på avdelingen når de kommer så hjelper de deg helt sikkert. Lykke til Anonymous poster hash: 22b30...bad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå