Gå til innhold

Sex og gravid med stor mage.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det? Føler dere baby blir plaget? Er det ubehagelig for dere? Jeg føler jeg er litt øm og klarer liksom ikke glemme den lille i magen. Føler det rister og at han blir stresset. Mannen er ganske frustrert 😳 Hvilke stillinger bruker dere?

Anonymous poster hash: 67e9f...c37

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra nå og utover blir det ikke noe mer sex før en tid etter fødsel, er i uke 35 nå. Alt er tungt og vondt for min del, og samboer synes det er litt upassende, når magen/babyen er en så stor del av meg nå..

Skrevet

Er i uke 32 nå, og overskuddet til sex er ikke der. Har også høyt blodtrykk, så skal egentlig bare ta det med ro.

Sist var vel for rundt 3-4 uker siden, og da funket det best å ligge i skje-stilling.

Anonymous poster hash: ea4d0...d40

Skrevet

Er i uke 24 og begynner å få mage. Har sex som vanlig foreløpig, men blir vel som sist svangerskap etterhvert, og har sex med samboer bak de siste.mnd:-)

Babyen i magen er godt beskyttet så tenker ikke noe på.det. men vet samboeren tenkte på det i slutten av sist svangerskap

Anonymous poster hash: 25e25...e31

Skrevet

Uke 39 nå og føler meg som jomfru igjen.. Både jeg og mannen blir plaget av magen under sex, så nå er det tørke. Tror jeg blir gæren.. Men føler meg jo som en hval, så sex er liksom ikke det samme. Gleder meg til kos med mannen igjen!!

Anonymous poster hash: d4aef...201

Skrevet

Vi bruker bbhugeme ammeputen, knytter den sammen slik den blir en ring. Magen i midten og ekstra puter framfor til hodet! Så står/ligger jeg på alle fire med mannen bak.

Ellers blir det mye i skje. Er i uke 36 med tvillinger og vi har mye sex! Er forsiktige og blir rolige bevegelser.

Anonymous poster hash: da414...459

Skrevet

Hvordan gjør dere det? Føler dere baby blir plaget? Er det ubehagelig for dere? Jeg føler jeg er litt øm og klarer liksom ikke glemme den lille i magen. Føler det rister og at han blir stresset. Mannen er ganske frustrert 😳 Hvilke stillinger bruker dere?

Anonymous poster hash: 67e9f...c37

Hadde sex hele svangerskapet. Mer sex enn før jeg ble gravid faktisk. Har lest at babyen har det fint inni der og sammentrekningene ved en orgasme bare gjør godt, og at man får opp produksjonen av de gode hormonene i kroppen. Babyen har det helt fint og blir ikke stresset inni der av sex. Tvert i mot ;)

Brukte et par-tre stillinger. Ene hvor jeg ligger på rygg, mannen på siden. Har benet som er nærmest ham, over hofta hans. Litt vrient å forklare... Dette er en av favorittstillingene. Gir ham fri tilgang til å kose med både bryst og klitoris.

Andre stillingen er hvor jeg står på alle fire med et par puter under brystet, og han bak.

Kan også ligge på rygg med pute under rumpa, mens mannen sitter på kne mellom bena.

Så lenge det ikke er vondt for deg, så er det ikke ubehagelig for babyen.

Anonymous poster hash: c246e...c12

Skrevet

Her hadde vi sex helt opp mot termin begge svangerskapene. Siste 2 mnd ble det en og samme stilling; skje.

Han holdt da aldri magen min, men holdt meg over lårene eller bryst.

Anonymous poster hash: 73902...9d4
Skrevet

Her hadde vi sex helt opp mot termin begge svangerskapene. Siste 2 mnd ble det en og samme stilling; skje.

Han holdt da aldri magen min, men holdt meg over lårene eller bryst.

Anonymous poster hash: 73902...9d4

Samme her. Men sex var ikke så veldig vilt og lidenskapelig, mer rolig og ømt de siste månedene. 

Anonymous poster hash: 9d121...a02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...