Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #1 Skrevet 22. mai 2016 Mannen promper opptil 10 ganger om dagen, om ikke mer. Og da snakker jeg ikke om en liten smyger eller en liten glipp, det er snakk om løfte opp rumpa og trykke til så det smeller. Jeg har aldri syntes promping var spesielt ekkelt, selv om jeg aldri har følt for å prompe høyt foran andre selv. Men nå etter jeg møtte ham, syns jeg faktisk det er direkte motbydelig. Jeg får lyst til å sette meg i et annet rom. Slik er han med raping også. Raper så høyt at jeg hører det i andreetasje, med to lukkede dører i mellom.. En gang spurte jeg om det er noe mat han reagerer på, da det ikke er normalt med så mye luft. Får da til svar at et menneske skal prompe ca. 20 ganger i døgnet, og at hvis jeg mener jeg ikke gjør det, så er det bare løgn. Jeg promper jo, ja. Som regel kommer det luft i forbindelse med do-besøk, og kanskje en gang i ny og ne, men ikke i NÆRHETEN av 20 ganger, og hvertfall ikke like høyt som mannen.. hvordan er det hos dere? Anonymous poster hash: 6e3e8...f83
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #2 Skrevet 22. mai 2016 Er det samme her.. Anonymous poster hash: 72369...388
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #3 Skrevet 22. mai 2016 Æsj! Beklager, men jeg er en av de "pripne" som ikke synes det er ok å prompe foran hverandre når man er i et forhold, et seksuelt sådan. Mistet totalt tenningen på menn som promper og raper. Ja, alle gjør det, men dette er noe man kan gjøre i enerom. Må være noe han reagerer på?? Hørtes veldig mye ut... Anonymous poster hash: 5e5fd...4d7
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #4 Skrevet 22. mai 2016 Æsj! Beklager, men jeg er en av de "pripne" som ikke synes det er ok å prompe foran hverandre når man er i et forhold, et seksuelt sådan. Mistet totalt tenningen på menn som promper og raper. Ja, alle gjør det, men dette er noe man kan gjøre i enerom. Må være noe han reagerer på?? Hørtes veldig mye ut... Anonymous poster hash: 5e5fd...4d7 Helt enig med deg. Har ikke noe med prippenhet å gjøre, det dreier seg om normal dannelse. Å fise høylytt sammen med andre mennesker og la dem sitte der i stanken av tarmgasser synes jeg havner i samme gate som å bæsje med åpen dør så stanken brer seg i huset og alle kan høre hva som foregår. Det meste "alle gjør" gjøres vel egentlig i enerom (gå på do, bytte tampong, ha sex), så det er et dårlig argument. Anonymous poster hash: 4515b...d9c
Kakao1234 Skrevet 22. mai 2016 #5 Skrevet 22. mai 2016 Tror ikke 10 ganger om dagen er mye, men man trenger jo ikke å lage en scene ut av det. Det hender jeg og mannen promper når vi er i samme rom, men som oftest går vi ut på balkongen eller på toalettet eller noe. Men som sagt, det skjer at vi promper i sofaen og senga også. Raping synes jeg er eklere, og det er det ingen av oss som gjør foran hverandre. Litt udigg å kysse en munn det akkurat har kommet en brakrap ut av...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #6 Skrevet 22. mai 2016 Tror ikke 10 ganger om dagen er mye, men man trenger jo ikke å lage en scene ut av det. Det hender jeg og mannen promper når vi er i samme rom, men som oftest går vi ut på balkongen eller på toalettet eller noe. Men som sagt, det skjer at vi promper i sofaen og senga også. Raping synes jeg er eklere, og det er det ingen av oss som gjør foran hverandre. Litt udigg å kysse en munn det akkurat har kommet en brakrap ut av... 10 ganger om dagen er de høyeste brakerne. Teller man med smygere er det mange flere 😣 jeg klarer ikke å la være å se stygt på han når han gjør det, han vet jeg syns det er uhøflig og unødvendig, likevel trykker han til og mener jeg bare må finne meg i det fordi det er helt normalt og han kan jo ikke "gå å homde igjen hele dagen", som han sier Anonymous poster hash: 6e3e8...f83
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #7 Skrevet 22. mai 2016 Tror ikke 10 ganger om dagen er mye, men man trenger jo ikke å lage en scene ut av det. Det hender jeg og mannen promper når vi er i samme rom, men som oftest går vi ut på balkongen eller på toalettet eller noe. Men som sagt, det skjer at vi promper i sofaen og senga også. Raping synes jeg er eklere, og det er det ingen av oss som gjør foran hverandre. Litt udigg å kysse en munn det akkurat har kommet en brakrap ut av... Herregud det går jo an å vente litt med å kline da Anonymous poster hash: 3dad5...5db
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #8 Skrevet 22. mai 2016 10 ganger om dagen er de høyeste brakerne. Teller man med smygere er det mange flere jeg klarer ikke å la være å se stygt på han når han gjør det, han vet jeg syns det er uhøflig og unødvendig, likevel trykker han til og mener jeg bare må finne meg i det fordi det er helt normalt og han kan jo ikke "gå å homde igjen hele dagen", som han sier Anonymous poster hash: 6e3e8...f83 Ville blitt skikkelig forbannet, faktisk, og frest til ham at jeg fullstendig mister lysten på ham når jeg må gå rundt i drittlukta hans. Anonymous poster hash: 4515b...d9c
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #9 Skrevet 22. mai 2016 Mennesker promper gjennomsnittlig 14/15 ganger om dagen. Det er omlag en halv liter tarmgass som slipper ut 'bakdøren' hver dag. Den vonde lukten kommer av en bakterie som sitter i tatmene og i blodet. Bakterien regulerer blodtrykket og derfor er det bra å prompe, særlig med lukt. Det var litt fjertefakta:) Anonymous poster hash: 54893...c31
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #10 Skrevet 22. mai 2016 Mennesker promper gjennomsnittlig 14/15 ganger om dagen. Det er omlag en halv liter tarmgass som slipper ut 'bakdøren' hver dag. Den vonde lukten kommer av en bakterie som sitter i tatmene og i blodet. Bakterien regulerer blodtrykket og derfor er det bra å prompe, særlig med lukt. Det var litt fjertefakta:) Anonymous poster hash: 54893...c31 Helt greit, det. Men med mindre det er uunngåelig, så bør et normalt dannet voksent menneske kunne gå ut av rommet før han/hun klemmer til. Selvsagt skal man ikke lage noe sirkus om det skjer et uhell, men det er en helt annen sak. Anonymous poster hash: 4515b...d9c
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #11 Skrevet 22. mai 2016 Jeg promper minst 20-30 ganger om dagen. Helt normalt for meg. Hadde jeg måttet gå et annet sted enn der jeg er for å prompe hadde jeg ikke gjort annet. Om jeg holder meg får jeg veldig lett vondt i magen. Men altså, jeg holder meg ute blant folk og på kontoret. Men hjemme, der må alle tåle fiselyder. Det er sjeldent det lukter. Anonymous poster hash: 61aa5...d52
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #12 Skrevet 22. mai 2016 Jeg promper minst 20-30 ganger om dagen. Helt normalt for meg. Hadde jeg måttet gå et annet sted enn der jeg er for å prompe hadde jeg ikke gjort annet. Om jeg holder meg får jeg veldig lett vondt i magen. Men altså, jeg holder meg ute blant folk og på kontoret. Men hjemme, der må alle tåle fiselyder. Det er sjeldent det lukter. Anonymous poster hash: 61aa5...d52 Da hadde jeg gått gjennom kostholdet gitt..... Anonymous poster hash: 5e5fd...4d7
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #13 Skrevet 22. mai 2016 Vi promper foran hverandre ja. Det gjør oss ingenting, og det er sjeldent det lukter. Men vi promper aldri i sengen, det er NO! Om vi promper mens vi sover, da er det noe annet. Det er sunt å prompe. 👏🏼😊 Anonymous poster hash: d7101...dd3
Kubbelyset Skrevet 22. mai 2016 #14 Skrevet 22. mai 2016 Vent litt, så skal jeg finne frem lista jeg bruker å notere det ned på.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #15 Skrevet 22. mai 2016 Mennesker promper gjennomsnittlig 14/15 ganger om dagen. Det er omlag en halv liter tarmgass som slipper ut 'bakdøren' hver dag. Den vonde lukten kommer av en bakterie som sitter i tatmene og i blodet. Bakterien regulerer blodtrykket og derfor er det bra å prompe, særlig med lukt. Det var litt fjertefakta:) Anonymous poster hash: 54893...c31 Hahahaha!!! 😂😂😂😂 Anonymous poster hash: d7101...dd3
Gjest Stjerneklart Skrevet 22. mai 2016 #16 Skrevet 22. mai 2016 Vent litt, så skal jeg finne frem lista jeg bruker å notere det ned på. Om du ikke har skrevet klokkeslettene kan du spare deg bryet med å lete frem lista.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #17 Skrevet 22. mai 2016 😂😂😂😂😂😂 Dette er dagens tråd! Takk Hi😀😀😀 Anonymous poster hash: d7101...dd3
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #18 Skrevet 22. mai 2016 Jeg er så glad for at kjæresten min ikke promper foran meg! Vi har nok begge overhørt hverandre ved dobesøk, men ingen av oss flyr rundt og promper foran hverandre eller andre. Det har ingen ting å gjøre med hvor trygge man er på hverandre eller hvorvidt man tør å være seg selv. Promping er ufint uansett! Anonymous poster hash: e3267...8e8
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #19 Skrevet 22. mai 2016 https://m.youtube.com/watch?v=tJtCpIj9DIQ Anonymous poster hash: 62d74...925
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #20 Skrevet 22. mai 2016 Har aldri hørt min prompe, så det aner jeg ikke, og jeg gjør det heller ikke foran ham. Det lukter heldigvis ikke av mine sålenge jeg spiser riktig, så jeg kan smyge uten problem. Anonymous poster hash: 386df...629
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #21 Skrevet 22. mai 2016 Da hadde jeg gått gjennom kostholdet gitt..... Anonymous poster hash: 5e5fd...4d7 Hvorfor??Jeg spiser helt normalt, akkurat som alle andre. Noen måltider med brød/knekkebrød og vanlige middager. Spiser omtrent aldri usunn mat og er helt normalvektig. Eller tenker du at alle mennesker er skapt helt lik, lik som deg liksom? Anonymous poster hash: 61aa5...d52
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #22 Skrevet 22. mai 2016 Hadde min kjære gjort som din mann så hadde han måtte leve livet sitt uten meg. Det er helt uaktuelt å leve med en som er så motbydelig som du fremstiller din mann. Anonymous poster hash: aaa4d...7c5
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #23 Skrevet 22. mai 2016 Hadde min kjære gjort som din mann så hadde han måtte leve livet sitt uten meg. Det er helt uaktuelt å leve med en som er så motbydelig som du fremstiller din mann. Anonymous poster hash: aaa4d...7c5 Dessverre er det slik jeg også tenker Altså, jeg går ikke fra ham pga. det, men jeg har ofte tenkt at jeg ville rømt tidligere om jeg hadde visst dette i starten. Jeg finner det rett og slett kvalmt. Det verste er nok at det hender han glemmer seg foran andre og raper som en sau på butikken, eller slipper en skikkelig fis. Ekkelt! Anonymous poster hash: 6e3e8...f83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå