mamma95 Skrevet 22. mai 2016 #1 Skrevet 22. mai 2016 Må bare ha transport til og fra flyplass men hvordan er det med bilstol da? Har en på 2,5 når vi drar..
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #2 Skrevet 22. mai 2016 Vi har alltid tatt med bilstol hjemmefra. Tungvint ja,.....men da vet vi at barna blir skikkelig sikret. Anonymous poster hash: 7758c...59d
❤lille stjerne❤ Skrevet 22. mai 2016 #3 Skrevet 22. mai 2016 Vi tar med oss sete hjemmefra. Undersøkte muligheten for å leie sete i fjor og fikk svar at det var ikke noe problem. Pga vi er veldig nøye på sikkerhet i bil så spurte vi mer spesifikt om hva slags seter de haddr og fikk etterhvert tilsendt bilde av det de hadde til utleie. Det var slitne seter av eldre modell som lå hulter til bulter i et kott. Ukjente merker og se hadde ikke så mange stoler, jeg fryktet at vi kunne risikere å komme og få beskjed om at ingen stoler var ledige (det skjedde da vi skulle leie i Hellas). Dessuten ble det billigere å ta med enn å leie i 2 uker.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #4 Skrevet 22. mai 2016 Må bare ha transport til og fra flyplass men hvordan er det med bilstol da? Har en på 2,5 når vi drar.. Skal dere leie bil eller ta buss? Anonymous poster hash: 4a10a...d53
mamma95 Skrevet 23. mai 2016 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2016 Aner ikke enda. Er mamma som styrer med det, hun sier hun skal bestille transport via han vi leier leilighet med og skal si da at vi må ha bilstol men er sikkert bare forovervendte 😔
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #6 Skrevet 23. mai 2016 Aner ikke enda. Er mamma som styrer med det, hun sier hun skal bestille transport via han vi leier leilighet med og skal si da at vi må ha bilstol men er sikkert bare forovervendte 😔 Har han bare forovervendt så har dere tre valg: -sette ungen i et forovervendt sete og godta at det er sånn det gjøres i Kroatia - drasse med et stort tungt bakovervendt sete - kun reise dit dere selv kan kjøre egen bil Anonymous poster hash: 88fe5...67f
❤lille stjerne❤ Skrevet 23. mai 2016 #7 Skrevet 23. mai 2016 Trenger ikke å være et stort og tungt, vi har med oss britax two way elite.
mamma95 Skrevet 17. juni 2016 Forfatter #8 Skrevet 17. juni 2016 Har nå funnet ut at bakovervendt er vist ikke å oppdrive der nede. Jeg klarer ikke tanken på at han skal sitte forovervendt uansett om det bare er 30 min! Det vi har er utrolig tungt å drage med seg.. Og er så redd for at det blir ødelagt under sending?! De behandler jo ikke alltid bagasje fint.. Men tenkte rett og slett på å bestille denne for å ta med.. http://lekmer.no/barn-og-baby/bilbarnestoler/bilbarnestoler-9-kg-25-kg/britax-römer-bilbarnestol-two-way-2016-cosmos-black
mamma95 Skrevet 17. juni 2016 Forfatter #9 Skrevet 17. juni 2016 Og for å evnt bruke hos besteforeldre senere da! Ser bare så lett Ut å ta medD Blir jo bare 1200 med den ekstra rabattkoden..
Mrs. Kaizer Skrevet 18. juni 2016 #10 Skrevet 18. juni 2016 Reiste med baby på 6 mnd for noen år siden. Hadde bestilt transport med bilstol. Taxisjåføren hadde med en beltestol som er beregnet for barn fra 4 år og oppover😱 Kunne jo ikke sette babyen oppi det setet, så jeg satt med han på fanget på turen fra flyplassen og bad til høyere makter om at vi ikke måtte kollidere
❤lille stjerne❤ Skrevet 18. juni 2016 #11 Skrevet 18. juni 2016 Det finnes bra seter der nede, de selger maxi cosi, britax etc. Men det er veldig vanskelig å forsikre seg om at man får noe bra når man leier, så jeg tar med eget.
mamma95 Skrevet 18. juni 2016 Forfatter #12 Skrevet 18. juni 2016 Ja, jeg har verken peiling på merke eller hvor gammelt det er.. Og når jeg i tilegg vet at de bare har forovervendt.. Rart han sier at bakovervendt ikke er å oppdrive der om de selger maxi cosi osv? Men har ihvertall bestilt det britax setet som veier bare 7 kg, så da tar vi med det. Hvordan pakker du det bra nok så det ikke blir ødelagt ?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2016 #13 Skrevet 18. juni 2016 Ja, jeg har verken peiling på merke eller hvor gammelt det er.. Og når jeg i tilegg vet at de bare har forovervendt.. Rart han sier at bakovervendt ikke er å oppdrive der om de selger maxi cosi osv? Men har ihvertall bestilt det britax setet som veier bare 7 kg, så da tar vi med det. Hvordan pakker du det bra nok så det ikke blir ødelagt ? Ha det i esken det kommer i fra nettbutikken. Det er et supert reisesete, vi hadde det også. Lett å flytte mellom biler siden det ikke har støtteben, kun forankringsseler. Og det står fjellstøtt om du strammer skikkelig (sett kneet nedi setet og press det ned i setet når du strammer) Anonymous poster hash: dbc48...bfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå