Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #1 Skrevet 22. mai 2016 Jeg er ikke så veldig glad i susselyder eller slafselyder, og dette vet kjæresten min. Problemet er at han glemmer det av under sexakten og lager utrolig mye slafsesusselyder når han holder på. Hvordan kan jeg be han slutte med disse lydene uten å fornærme han? (Han er en veldig følsom type) Anonymous poster hash: 028ff...11d
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #2 Skrevet 22. mai 2016 Han skal tilpasse seg deg og du skal bestemme hvordan sex skal være? Anonymous poster hash: c229e...0ac
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #3 Skrevet 22. mai 2016 Han skal tilpasse seg deg og du skal bestemme hvordan sex skal være? Anonymous poster hash: c229e...0ac Når slike lyder er så stor turnof for meg, så må han nesten slutte med det for at jeg skal ha lyst til å ha sex med han Anonymous poster hash: 028ff...11d
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #4 Skrevet 22. mai 2016 Vet du hvor vidt han selv tenner av lydene under sex? Om det er så han tenner av at sex fører med disse lydene, så fratar du han jo deler av hans behov mens dere har sex. Mener ikke at du automatisk må gi etter for han, det jeg mener er at OM dette r noe han trenger under sex, så må dere i fellesskap finne en løsning som passer dere begge. Anonymous poster hash: 287c6...40a
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #5 Skrevet 22. mai 2016 Kanskje si at du tenner veldig på han og elsker å ha sex med han, men at du syns de lydene er ekle, at de får deg til å miste lysten, og spør om han, ettersom du egentlig veldig gjerne vil ha sex med han, kan la vær å lage de lydene slik st du ikke skal miste lysten på sex. Anonymous poster hash: 43731...19e
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #6 Skrevet 22. mai 2016 Hvordan lager han disse lydene? Kysselyder liksom? Jeg hadde bare gitt beskjed på en fin måte og gitt han en BJ etterpå 😂 Anonymous poster hash: b3bfc...fdb
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #7 Skrevet 22. mai 2016 Jeg klarer ikke forstå hva slags lyder dette er? 😳 Anonymous poster hash: 26796...8ad
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #8 Skrevet 22. mai 2016 Lager han slafse og susselyder for seg selv mens dere har sex? 😳 Jeg forstår ikke hvordan eller hvorfor. Anonymous poster hash: f2b4d...60d
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #9 Skrevet 22. mai 2016 Høye susselyder når han kysser meg på halsen og slafsesusselyder når han holder på down under Anonymous poster hash: 028ff...11d
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #10 Skrevet 22. mai 2016 Høye susselyder når han kysser meg på halsen og slafsesusselyder når han holder på down under Anonymous poster hash: 028ff...11d Skjønner. Det hørtes litt feil ut ja. Jeg hadde sikkert ikke brydd meg så mye men om man har begynt å legge merke til (og irritere seg over) lyder, er det klin umulig å ikke høre det! Jeg er for ærlighet så jeg hadde satset på at han hadde tålt at jeg var veldig tydelig, typ "nå lager du sånne usexy lyder igjen!" Mens han holdt på. Men om han er veldig sensitiv, så kan det vel hende du aldri får sex igjen...? Jaja, kanskje like greit Anonymous poster hash: f2b4d...60d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå