Love my kidz Skrevet 22. mai 2016 #2 Skrevet 22. mai 2016 Har ikke påsatt deksel, men har original bakpart i burgunderfarget lær på min LG G4. Nydelig! Fulgte med en i gullfarget plast jeg kan skifte med, men den i lær er penest 😃
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #7 Skrevet 22. mai 2016 Har svart deksel som også kan brukes som kortholder. Praktisk! Ellers har jeg to fra hennes og Mauritz. Kjøpte nettop en blomstrete, fin. Men beskyttet jo ikke fremme. Må kjøpe meg glass fremme om jeg skal bruke de. Kjipt med riper... Har iPhone Hvilken har du hi? Anonymous poster hash: cda11...89b
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #8 Skrevet 22. mai 2016 Har svart deksel som også kan brukes som kortholder. Praktisk! Ellers har jeg to fra hennes og Mauritz. Kjøpte nettop en blomstrete, fin. Men beskyttet jo ikke fremme. Må kjøpe meg glass fremme om jeg skal bruke de. Kjipt med riper... Har iPhone Hvilken har du hi? Anonymous poster hash: cda11...89b Iphone 5s. Har et gjennomsiktig og et rosa 🙊 Anonymous poster hash: a3880...c6d
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #9 Skrevet 22. mai 2016 Jeg har Apple sitt eget silikondeksel i lys rosa. Det er en veldig dus og fin rosatone Anonymous poster hash: 8b9f9...7ce
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. mai 2016 #10 Skrevet 22. mai 2016 Telefonen sitt bakdeksel er svart. Jeg har rosa plastikkbumper på 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå