Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #2 Skrevet 22. mai 2016 http://www.unityallstars.org/hvordan-behandle-akne-med-hydrokortison.html Anonymous poster hash: be1b6...123
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #3 Skrevet 22. mai 2016 Det er ikke anbefalt http://www.klara-klok.no/spoersmaal/388482 Anonymous poster hash: dd9ab...e00
Ylva og Mathilde Skrevet 22. mai 2016 #4 Skrevet 22. mai 2016 Hvis de er veldig betente kan det roe inflammasjonen, men Basiron eller differin, evt Epiduo, virker bedre. Basiron er den eneste uten resept.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå