Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #1 Skrevet 22. mai 2016 Jeg slutta med snusen samme dag som graviditetstesten lyste mot meg. Nå er babyjenta snart 4 mnd. Jeg ammer, men hun får flaske til kvelds pga lite vektøking. Så nå ammer jeg siste gang på ettermiddag, så får hu flaska klokka 19 og vokner for pupp igjen på natta, en gang mellom 02 og 04. Altså det er 10-12 timer uten amming. Er det innafor å ta et par snus på kvelden, eller ? Jeg har så sug etter snusen, og mannen snuser så fristelsen er stor!! samsover ikke. Men vil jo ikke gi hu melk med nikotin i... Noen som vet hvor lenge nikotin etter snus er igjen i melka? Anonymous poster hash: 64ef7...be8
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #2 Skrevet 22. mai 2016 Om du nå har vært snusfri i et helt år, vil du virkelig starte på igjen med den dritten? Om du tenker å bli gravid flere ganger må du vel slutte på nytt? Tror i hvertfall det er best å vente til du har sluttet helt med ammingen til du begynner å snuse igjen. Det er nemlig ganske usannsynlig at du vil klare å holde deg til EN snus om dagen, om suget er så stort ett år etter at du slutter. Håper du klarer å holde deg unna. Hilsen eks-snuser. Anonymous poster hash: 86325...560
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #4 Skrevet 22. mai 2016 Tar du en snus på kvelden og hun får pupp kl 2 er det ikke mange timer mellom. Nikotin ligger lenge i kroppen. Du risikerer at hun får i det i seg. Jeg ville absolutt ha stått over. Dessuten har du jo vært så flink å slutte! Ikke ødelegg det med å begynne igjen. Én snus blir raskt mye mer. Anonymous poster hash: 412e1...120
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #5 Skrevet 22. mai 2016 Hvorfor ammer du ikke før flaska klokka 19? Det å la det gå mange timer mellom hvert amming er jo den beste måten å få mindre melk på. Dropp snusen og amm heller så ofte som mulig. Anonymous poster hash: de372...72e
Kubbelyset Skrevet 22. mai 2016 #6 Skrevet 22. mai 2016 Skjønner deg godt. Men har du prøvd den ninotinfrie snusen når du blir sugen? Veit at det ikke blir det samme, men for min del ligger mye i det å putte i en snus og kjenne litt på den svien. Du skjønner sikkert hva jeg mener
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #7 Skrevet 22. mai 2016 Skjønner suget. Jeg begynte igjen 14 dager etter jeg var ferdig å amme. Hadde da vært fri i nesten to år. Jeg hadde ikke turt så lenge jeg ammet altså. Risiko for krybbedød er jo ganske stor bare ved å samsove med en forelder som røyker. Tenk deg da å få nikotin i morsmelk. Det er jo mye mer i snus enn røyk også. Faren er jo at du stadig tar "bare én, og bare én til" også. Anonymous poster hash: 3e8e3...02e
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #8 Skrevet 23. mai 2016 Hvorfor ammer du ikke før flaska klokka 19? Det å la det gå mange timer mellom hvert amming er jo den beste måten å få mindre melk på. Dropp snusen og amm heller så ofte som mulig. Anonymous poster hash: de372...72e Jeg sliter ikke med lite melk. Jeg har mye melk, og trenger jeg mer så er det bare å øke. Men hun legger ikke på seg godt nok (drikker seg god og mett) derfor må jeg hjelpe til med en flaske på kvelden etter råd fra helsesøster. Derfor Anonymous poster hash: 64ef7...be8
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #9 Skrevet 23. mai 2016 Takk for svar dere. Jeg hadde et svakt øyeblikk og det frista veldig. Men så kom jeg på alle grunnene for å ikke snuse, så jeg klarer meg nok! Og ja,lite realistisk at jeg skal klare å holde meg til en snus om dagen liksom. Hva er vitsen.Takk <3 HI Anonymous poster hash: 64ef7...be8
soleia Skrevet 23. mai 2016 #10 Skrevet 23. mai 2016 Kvifor i all verda vil du byrje på att med den skiten, etter å ha vore fri i eit år?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå