Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #1 Skrevet 22. mai 2016 Hva var grunnen til at dere bestemte dere for det? Hvem foreslo det? Hvordan fungerer det? Vet familiene deres om at dere har åpent forhold? Bor dere i stor by der dere er anonyme nok? Masse spørsmål før man vurderer å foreslå åpent forhold for mannen. Anonymous poster hash: 6041e...e12
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #2 Skrevet 23. mai 2016 Virkelig ingen?? Anonymous poster hash: 6041e...e12
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #3 Skrevet 23. mai 2016 Vi hadde en ekteskapskrise. Jeg mistet totalt tenninga på han. Vi ble etter hvert som venner under samme tak. Etter 4 år uten sex holdt jeg på å klikke. Je satte et ultimatum for han: enten så skiller vi oss, ellers så har vi åpent forhold. Han vil ikke skille seg. Han brukte litt tid på å bestemme seg før han gikk med på åpent forhold. Han aner ikke hva jeg driver med og jeg aner ikke hva han driver med. Men vi er som sagt gode venner, og vi har lykkelige barn. Så enn så lenge fungerer dette opplegget for oss. Anonymous poster hash: 1a7a8...5c6
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2016 #4 Skrevet 23. mai 2016 Vi hadde en ekteskapskrise. Jeg mistet totalt tenninga på han. Vi ble etter hvert som venner under samme tak. Etter 4 år uten sex holdt jeg på å klikke. Je satte et ultimatum for han: enten så skiller vi oss, ellers så har vi åpent forhold. Han vil ikke skille seg. Han brukte litt tid på å bestemme seg før han gikk med på åpent forhold. Han aner ikke hva jeg driver med og jeg aner ikke hva han driver med. Men vi er som sagt gode venner, og vi har lykkelige barn. Så enn så lenge fungerer dette opplegget for oss. Anonymous poster hash: 1a7a8...5c6 Familiene våre vet ikke om det, men mine nærmeste venninner vet det. Bor i Oslo, så det er lett å "gjemme seg bort". Anonymous poster hash: 1a7a8...5c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå