Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #1 Skrevet 22. mai 2016 han har pappaperm med minste nå. Vi eier hus sammen og har felles barn. Jeg ammer ennå minsten. Han kan vel ikke kreve at jeg bare flytter ut. Uten barn og uten nytt bosted? Anonymous poster hash: 44c06...c32
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #2 Skrevet 22. mai 2016 Familievernkontoret neste. Er det noen som skal flytte ut så får det være han såfremt du ikke har vært utro. Anonymous poster hash: 3e3e5...bf8
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #3 Skrevet 22. mai 2016 Hvorfor skal du flytte og ikke han? Du tar isåfall med deg barnet, du ammer Anonymous poster hash: acede...d83
anonomous Skrevet 22. mai 2016 #4 Skrevet 22. mai 2016 Haha nei han kan ikke kreve noe som helst i forhold til barnet. Du ammer. I forhold til huset. Eier dere sammen må han kjøpe deg ut, eller du kjøpe han ut, evt må dere selge huset og dele verdiene i to. Men her tror jeg det er familievernkontoret neste.. Kom dette ut av det blå? Har dere slitt en periode? Hvorfor skal han plutselig kaste deg ut?
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #5 Skrevet 22. mai 2016 Ikke ut av det blå nei. Vi har slitt lenge. Siden vi oppdaget at minste var på vei. Kanskje lengre. Ekteskapet er kanskje over, noe som kanskje er det beste for alle. Ikke minst ungene. Men han kan vel ikke kreve at ting skjer på dagen? Tror han har ventet på muligheten nå når han har permisjon. Liksom for å fremheve at han kan ta vare på ungene. Men første gangen han sto opp med minste var første dag i permisjon (etter ett år). Og før det hadde han lagt minste en gang og aldri på natten. Er ikke det minste nedfor over dette, egentlig lettet. Men vil jo ikke flytte uten unger. Anonymous poster hash: 44c06...c32
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #6 Skrevet 22. mai 2016 Han er en god far og dette er jo ikke noe som kommer som en overaskelse. Hvorfor er det en selvfølge at det er du som sitter igjen med hus og barna? Anonymous poster hash: 61b96...f99
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #7 Skrevet 22. mai 2016 Han er en god far og dette er jo ikke noe som kommer som en overaskelse. Hvorfor er det en selvfølge at det er du som sitter igjen med hus og barna? Anonymous poster hash: 61b96...f99 Er han en god far?? Hvor leser du det? Han elsker ungene, men gjør ingenting for dem. Jeg skal ikke sitte igjen med hus og barn. Huset kan han kjøpe meg ut av. Jeg har ikke råd ( og det har nok ikke han heller når det kommer til stykke.) Men ungene har jeg tatt meg av fra de ble født frem til nå. Jeg far alltid vært hovedomsorgsperson og ammer fremdeles. Han makter nok ikke 50% engang. Men vil selvsagt ikke 'ta fra' han ungene helt. Anonymous poster hash: 44c06...c32
ma(G)ma med to små :) Skrevet 22. mai 2016 #8 Skrevet 22. mai 2016 Han er en god far og dette er jo ikke noe som kommer som en overaskelse. Hvorfor er det en selvfølge at det er du som sitter igjen med hus og barna? Anonymous poster hash: 61b96...f99 Hvordan i alle dager kan du uttale deg om hvorvidt mannen er en god far eller ikke? Så langt vet vi at mannen har bedt barnas mor flytte ut på dagen, at han før permisjonen aldri hadde stått opp med, lagt eller tatt babyen sin på natta. Det er all informasjonen vi har. Hvilke av disse tingene er det du føler roper "god far" mot deg? For jeg ser kanskje det motsatte her, må jeg innrømme 😳
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #9 Skrevet 22. mai 2016 Han kan forlange at dere tar tak i situasjonen. Om begge eier huset så må du få evt oppgjør for dette før han kan forlange du flytter. Ta kontakt med en takstmann og finn ut hvor mye huset er verdt og start med å finne deg ny bolig. Anonymous poster hash: 661fd...765
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #10 Skrevet 22. mai 2016 Han er en god far og dette er jo ikke noe som kommer som en overaskelse. Hvorfor er det en selvfølge at det er du som sitter igjen med hus og barna? Anonymous poster hash: 61b96...f99 Hvem er du? Tante Britt? Svigermor? Eller en nær venn? Du kjenner tydeligvis hi... Anonymous poster hash: 66cd4...a04
Gjest Darwinia:-) Skrevet 22. mai 2016 #11 Skrevet 22. mai 2016 Han er en god far og dette er jo ikke noe som kommer som en overaskelse. Hvorfor er det en selvfølge at det er du som sitter igjen med hus og barna? Anonymous poster hash: 61b96...f99 Du trenger seriøst å jobbe med leseforståelsen din!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #12 Skrevet 22. mai 2016 Hvem er du? Tante Britt? Svigermor? Eller en nær venn? Du kjenner tydeligvis hi... Anonymous poster hash: 66cd4...a04 Tante Britt 😂 Anonymous poster hash: 35bec...b4b
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #13 Skrevet 22. mai 2016 Hvor lenge skal han ha permisjon? Dere eier så vidt jeg har forstått huset sammen, og han kan derfor ikke kaste deg ut. Dere må bli enig om hvem som skal beholde huset. Skal han beholde det, må han betale deg ut. Han kan ikke forlange at du flytter før du er kjøpt ut. Anbefaler i så fall å få takst på huset. Alternativt må dere selge huset. Trinn 1 er å ta kontakt med familievernkontoret. Anonymous poster hash: 6a8fe...d32
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #14 Skrevet 22. mai 2016 Så lenge barnet er under 3 år vil du få hovedomsorgen, og spesielt siden du fortsatt ammer. Det er ikke anbefalt med dele bosted så tidlig, så at far krever å ha barnet hos seg mens du må flytte ut er ikke aktuelt uansett... Anonymous poster hash: e7fa2...a58
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #15 Skrevet 22. mai 2016 Dersom du flytter ut, er det vel strengt tatt du som skal ha hele permisjonen siden du er alenemor. Anonymous poster hash: 7552d...e83
Luksusdyret Skrevet 22. mai 2016 #16 Skrevet 22. mai 2016 Flirer meg fordervet av henne som skriver at "han er jo god far så du må gi fra deg huset og ungene til ham". Snakk om skikkelig nepe. HI: hvis dere eier huset, kan han ikke kaste deg ut. Da må han kjøpe deg ut, har ingen av dere lov til å sitte med huset, skal huset selges, og kjøpesummen fratrukket lån fordeles prosentvis mellom dere tilsvarende de brøkene dere eier i huset. Når det gjelder barnet, kan han heller ikke bestemme at han skal ha barnet. Hvis det var du som tok deg av barnet tilnærmet alene til nå, så er det du som skal ha barnet. Han skal ha samvær på dagtid til barnet er trygt på ham for så å prøve overnatting. 50/50 er det vanligvis ikke aktuelt med før barnet er i skolealder.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #17 Skrevet 22. mai 2016 Familievernkontoret asap!! Anonymous poster hash: 3c1d1...9c1
februarprins2013 Skrevet 22. mai 2016 #18 Skrevet 22. mai 2016 hvorfor skal mor ha barnet? MÅ ikke det vettu. Hi gå til familievernskontoret du, og han er rett og slett slem hvis han hiver deg ut når du ikke har noe sted og bo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå