Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #1 Skrevet 21. mai 2016 Jeg har de siste dagene hatt noen intense stikkende, ilende smerter i underlivet. De kommer brått og varer i noen sekunder av gangen. Litt brennende er det også. Er gravid - snart i uke 33. Er det modningssmerter eller hva er det for noe? Har hørt om noen som har hatt det sånn i en liten stund før fødsel starter. Da mamma var gravid med meg fikk hun veer første gang 7uker før termin og hadde lignende før veene startet... Ikke så lysten på at minsten skal komme allerede, han kan gjerne vente noen uker til. Anonymous poster hash: 791eb...737
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #2 Skrevet 22. mai 2016 ?? Ingen som har opplevd det samme?? Anonymous poster hash: 791eb...737
Kjerringa med agurken Skrevet 22. mai 2016 #3 Skrevet 22. mai 2016 Tenker at det bare er livmoren som øver seg, bekkenet (har du bekkenløsning?) eller i verste fall uvi. Har du snakket med jordmor? Har hatt det slik et par ganger nå i uke 19/20. Har begynnende bekkenløsning og de ilende smertene kommer et par sekunder og blir borte med en gang jeg legger meg ned. Smertene oppstår ved at jeg f.eks bretter tøy (beveger bekkenet litt rart da) eller støvsuger. Det er i alle fall kroppen sin måte å si at du må ta det mer rolig (hvis det er bekken eller kynnere).
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2016 #4 Skrevet 22. mai 2016 Jeg var hos jordmor på torsdag så uvi er det ikke. Er 100% sykemeldt og gjør ikke stort heller så nye roligere er er det ikke lett å få tatt det. Har symfysesmerter - har hatt det siden uke 16. Anonymous poster hash: 791eb...737
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå