Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #1 Skrevet 21. mai 2016 på andre. Som nå når vi har besøk av familie i bare tre dager, skikkelig lei og irritert, vil bare være alene. Generelt sett liker jeg få mennesker og vil helst være mye alene uten for mye kontakt og mas..hva er det med meg? Gammel og bitter??? Hvis folk bare kunne slutte å være så irriterende Anonymous poster hash: 4d9f4...81a
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #2 Skrevet 21. mai 2016 Har det egentlig på samme måte. Etter 3 dager med besøk i vår lille leilighet uten noe sted å gjøre av seg om man vil være alene, blir jeg fryktelig irritabel. Hos meg ligger det nok mest i at jeg er høysensitiv, og trenger en del tid alene for å lade batteriene og få energi. Og det er ikke lett med en samboer som stort sett aldri er ute av huset alene utenom jobb, og to barn som krever sitt... Får jeg flere opp igjen på der, er det ikke lenge før lunta blir kort merker jeg Anonymous poster hash: d7466...482
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #3 Skrevet 21. mai 2016 Tre dager er for mye. Ideelt overnatter besøket bare ei natt. Men jeg klarer to. Og så er jeg mentalt utladet, mutt og sliten. Anonymous poster hash: 363dc...748
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå