Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #1 Skrevet 21. mai 2016 Da jeg var liten mener jeg å huske at standard alltid var 3 timer, men i disse dager er det alltid 2 timer, eller handler det om alder? At når barna blir eldre og kan ha roligere aktiviteter so. Film f.eks er de lengre ubeslektet og det er disse bursdagene jeg husker? Anonymous poster hash: 5bd21...c60
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #2 Skrevet 21. mai 2016 Når min hadda besøk av kompiser fra barnehagen var de her 3-4 timer. Av og til lengre og. Bursdager er gjerne 2 timer i barnehage alder + 1 klasse. Så blir det 3 timer ca. Anonymous poster hash: 171c2...c80
QueeenBeee Skrevet 21. mai 2016 #3 Skrevet 21. mai 2016 Her blir de som oftest med etter barnehagen/skolen også henter foreldrene rundt barnetvtid. Tar gjerne en kopp kaffe før de drar. Bursdagfeiringer varer stort sett i 2 timer. Vår eldste er 7 år.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #4 Skrevet 21. mai 2016 Jeg har en på 7 år (og en baby, men den tells ikke her ) Til vanlig kommer gjerne kompiser i 10-11 tiden på morgenen og blir til 19-20 på kvelden i helgene. På hverdagene er det ofte besøk fra ca 16-17 til 19.30. Så blir fort 8-10 timer besøk i helgene..... Bursdag: Gjerne 2-3 timer. De fleste legger seg på 2-2,5. Anonymous poster hash: 821ec...519
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #5 Skrevet 21. mai 2016 Det er lengde på bursdagsselskap du tenker på(barnebesøk=bursdagsselsskap på bergensk) Anonymous poster hash: 86605...9b2
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #6 Skrevet 21. mai 2016 I forhold til bursdag så husker jeg også at vi ofte fikk se film. Tror det er faset ut fordi barn i dag ser tv, film og ipad hele tiden, så det er liksom ikke noe stas mer og heller ikke akseptert. Før husker jeg jo at man måtte dra til en videobutikk og leie en film, nå kan man bare gå inn på nettflix, sumo, eller bare laste ned.... Lengden er kortet ned tro jeg fordi det er for uorganisert og for slitsomt for foreldrene. Mange foreldre evner ikke å grensesette andres barn og de er lite fantasifulle i forhold til aktiviteter... pluss at de har dårlig tid og skal rekke noe annet også senere på dagen. Her blir det ofte frilek i 2 timer hvor gutta løper rundt og slåss... så begynner noen å gråte, foreldrene mister kontrollen og alt er bare mas og stress. Vi er kjempe nøye med å planlegge aktiviteter på bursdager for å holde gutta i gang og unngå negativ lek. I tillegg er vi strenge på regler og gir klare retningslinjer. I starten tenkte jeg at våre bursdager sikkert var de kjipeste siden vi er så strikte og har så mye organisert, men så viser det seg at det er våre bursdager alle snakker om og gleder seg til... Anonymous poster hash: 821ec...519
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå