Gå til innhold

Noen som har vært i kontakt med krisesenter her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å ta kontakt med krisesenter, men føler ikke det er "akutt" nok. Hvordan var det? Hva hjalp de deg med?

Anonymous poster hash: c61c6...337

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i kontakt med krisesenter flere ganger i uken. Jeg vet en del om hva som vurderes tilstrekkelig, siden jeg stadig sender folk til dem. Hva er problematikken?

Anonymous poster hash: 26865...322
Skrevet

Jeg har bodd der..

Anonymous poster hash: 76c97...e89

Skrevet

Var liten da jeg var der. Var et traumatisk opphold som barn. Glemmer det aldri, aldri

Anonymous poster hash: 50a10...6b5

Skrevet

Psykisk mishandling. Min mann har sterke psykopatiske trekk. Har vært fysisk voldelig ved to anledninger, men det er lenge siden. Utad virker han som verdens snilleste. Jeg skal flytte, og på grunn av barn med spesielle behov trenger jeg å bo i samme skolekrets. Jeg har lett en stund etter leilighet,men det er vanskelig å finne noe i min prisklasse. Jeg Vet ikke hva jeg skal gjøre og trenger noen å snakke med. Jeg er snart tom for krefter og kjenner jeg bare må komme meg bort.

Skrevet

Psykisk mishandling. Min mann har sterke psykopatiske trekk. Har vært fysisk voldelig ved to anledninger, men det er lenge siden. Utad virker han som verdens snilleste. Jeg skal flytte, og på grunn av barn med spesielle behov trenger jeg å bo i samme skolekrets. Jeg har lett en stund etter leilighet,men det er vanskelig å finne noe i min prisklasse. Jeg Vet ikke hva jeg skal gjøre og trenger noen å snakke med. Jeg er snart tom for krefter og kjenner jeg bare må komme meg bort.

Syns du skal kontakte krisesenteret jeg. De fleste har en tendens til å bagatellisere ting og det er litt skummelt.

Anonymous poster hash: a7bdb...be3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...