Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #1 Skrevet 21. mai 2016 Har en bekjent. Hun legger masse bilder ut av det ene barnet sitt. 2 jenter og 1 gutt. Har inntrykk av at gutten er favoritten. Bare bilder av han på Facebook, instagram Og snap. Mamma sin gutt, skjønningen til mamma. Osv Stakkars jenter Anonymous poster hash: b6510...d87
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #2 Skrevet 21. mai 2016 Eller stakkars gutt som blir så eksponert, heldige jenter som blir mer skjermet. Anonymous poster hash: d0895...deb
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #3 Skrevet 21. mai 2016 Alder på dem da? Det er jo naturlig at det blir mindre bilder på sosiale medier når de blir eldre også, når de selv kan uttrykke meninger om dette. Er ikke så uvanlig at større barn nekter foreldrene å legge ut bilder av dem... Anonymous poster hash: 12ef2...ed8
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #4 Skrevet 21. mai 2016 Her har jeg tre barn, og to av dem syns det er ok med bilder av seg på face. Barnet på 9 år liker det ikke, så han blir sjelden eksponert. Sikkert noen som oppfatter det som at jeg er mindre stolt av han, men det er slett ikke slik. Anonymous poster hash: 95d5e...4f1
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #5 Skrevet 21. mai 2016 Jeg har to barn. Datteren min elsker at jeg legger ut bilder av henne på facebook. Hun synes det er stor stas når bildene blir "liket". Jeg får ofte koselige meldinger fra mine venner, mødrene til hennes venninner osv. I tilfelle noen lurer legger jeg bare ut helt OK bilder av henne, type "vifte med flagget på 17. mai". Sønnen min liker ikke at jeg legger ut bilder av ham. Det respekterer jeg. Det er sikkert noen som tror jeg bare har ett barn, men de som faktisk kjenner meg vet at jeg har to :-) Anonymous poster hash: 79247...1e7
Gjest Trøfler Skrevet 21. mai 2016 #6 Skrevet 21. mai 2016 Har opplevd det samme med en bekjent. Legger nesten utelukkende ut bilder av jenta si, "mammas prinsesse", "prinsessen min" osv. Visste nesten ikke at hun også hadde en gutt.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #7 Skrevet 21. mai 2016 Jeg har to barn og ett av dem nekter meg å legge ut bilder eller statuser som handler om barnet. Andre barnet vil gjerne at jeg legger ut bilde av og til (Nå er ikke jeg den som slenger ut bilder i hytta og pine, men likevel) Anonymous poster hash: 28428...5fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå