Gå til innhold

Kjeder meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sammen med samme typen i 17 år, tre barn.

Kjenner jeg får et skikkelig sug i magen etter å kjenne på en skikkelig forelskelse... at noe begjærer en. At noe er spennende. At jeg ikke vet alt om ham. 

Skulle ønske jeg var 20 år og hele livet lå foran meg. 

Tragisk? Eller flere som lengter tilbake til da "alle" på samme alder var single, eller i alle fall ikke gift. Man kunne "jakte" på ledige kjekkaser. 

Er så lei A4 livet...

Anonymous poster hash: 2ce03...860
Videoannonse
Annonse
Skrevet

A4 kommer uansett med en ny en ;)

Anonymous poster hash: 31fe3...3d1

Skrevet

Jeg kan trøste deg med at det er ganske kjedelig å være enslig mor også. Alle jeg kjenner er limt til hoften med en partner, og det finnes ingen bra single menn noe sted.. alle de bra er jo tatt! Ingen kribling i magen her heller.. og alene hver kveld..

Anonymous poster hash: a82d0...bd9

Skrevet

Jeg vet jo at det er slik rent fornuftsmessig, men av og til føler jeg at jeg bare vil løpe ut på byen.

Sitter her med minstemann nok en kjedelig lørdagskveld. Mannen er ikke hjemme, og om han hadde vært her hadde han sittet og sett på sport på dataen.

Lengter til da jeg var 20 og "ingen" var låst fast i forhold. Lengter til at noen begjærte en, var forelsket i en, noen som fikk pulsen til å stige og som skapte spenning.

Vet jo at jeg gikk på byen mange ganger uten "hell" da også, og kom hjem etter å ha møtt en drøss med duster... men allikevel. 

Vet ikke hva jeg skal gjøre for å føle meg mer tilfreds...

HI

Skrevet

I samme båt...

Men litt uskyldig flørt er vel lov? Det er det her ihvertfall. Og jeg har aldri hatt så mange mannfolk etter meg som nå når jeg runder 40. Ingen legger noe seriøst i det, men en flørt skader ingen! 😉

Anonymous poster hash: 89d7a...178

Skrevet

Jeg vet jo at det er slik rent fornuftsmessig, men av og til føler jeg at jeg bare vil løpe ut på byen.

Sitter her med minstemann nok en kjedelig lørdagskveld. Mannen er ikke hjemme, og om han hadde vært her hadde han sittet og sett på sport på dataen.

Lengter til da jeg var 20 og "ingen" var låst fast i forhold. Lengter til at noen begjærte en, var forelsket i en, noen som fikk pulsen til å stige og som skapte spenning.

Vet jo at jeg gikk på byen mange ganger uten "hell" da også, og kom hjem etter å ha møtt en drøss med duster... men allikevel.

Vet ikke hva jeg skal gjøre for å føle meg mer tilfreds...

HI

Savner og den tiden før barn. Bare gå ut å gjøre det man ville.

Jeg har det sånn som hun alenemoren over her skrev. Alle venner er som limt til hofta på sine partnere og kan ikke finne på noe uten de. Alt er i par.

Skulle gjerne hatt en uke ett sted hvor man kunne være like vill og gal som da jeg var singel og barnløs. Men da ville sikkert folk sett helt rart på meg.

Har lyst på en skikkelig nattklubb jeg kan danse natten lang og være akkurat passe brisen hehe

Har ingen råd å komme men en sympatiklem skal du få 😊

Anonymous poster hash: 5d3bf...f0b

Skrevet

Hva med å få til en jentetur i løpet av året? En liten gjeng som tar en langhelg i London eller (enda bedre) Dublin? Så er det shopping, sightseeing og god mat, og så kan man drikke masse vin på hotellrommet mens man sminker seg og prater om alt mulig, før man går ut. Da blir det dansing, prating og kanskje en bitteliten flørt med en lokal fyr?

To-tre sånne dager og kvelder kan man leve lenge på. Ingen "kjedelig" mann eller masete unger, ingen middagslaging og husvask. Ingen Gullrekka på NRK, med fredagstaco og Pepsi Max. Bare moro, musikk, vin, venninner, dansing og kanskje noe eye candy man kan flørte med. :)

Anonymous poster hash: ae1a6...306

Skrevet

Da synes jeg du skal tenke litt over hva som er viktig i livet!

Jeg kunne også godt sagt at "jeg kjeder meg". Jeg har vært gift i 10 år og vi er vel etablert med barn osv.

MEN jeg har en skade som påvirker hverdagen min svært mye med smerter osv. Alt mitt lille overskudd går til familie og litt jobb. Ofte må jeg la barn og mann gjøre ting sammen mens jeg ligger i senga og er dårlig.

SÅ jeg ville gjerne byttet med deg!

Spenning kan du vel finne i en hobby eller noe?

Anonymous poster hash: 750a1...812
Skrevet

Savner og den tiden før barn. Bare gå ut å gjøre det man ville.

Jeg har det sånn som hun alenemoren over her skrev. Alle venner er som limt til hofta på sine partnere og kan ikke finne på noe uten de. Alt er i par.

Skulle gjerne hatt en uke ett sted hvor man kunne være like vill og gal som da jeg var singel og barnløs. Men da ville sikkert folk sett helt rart på meg.

Har lyst på en skikkelig nattklubb jeg kan danse natten lang og være akkurat passe brisen hehe

Har ingen råd å komme men en sympatiklem skal du få

Anonymous poster hash: 5d3bf...f0b

Åh ja,  det med dansinga savner jeg også veldig... 

Ja, ei uke hadde sikkert vært topp. Da hadde jeg sikkert fått rista fra meg og lengta hjem på slutten av uka :) 

Skrevet

Jeg har hatt det på samme måte. Etter 4 år uten sex i ekteskapet holdt jeg på å klikke. Jeg fikk til åpent forhold med mannen, så det siste året har jeg møtt flere menn kun for sex. Sykt pirrende!!

Nå har jeg hatt en fast elsker i 9 måneder som jeg møter ca hver 14. dag. Stor spenning knyttet til hvert eneste møte.

Anbefales, om du får med deg mannen på det. Råder deg IKKE til å gå bak ryggen hans. 😉

Anonymous poster hash: 65edc...92f

Skrevet

Da synes jeg du skal tenke litt over hva som er viktig i livet!

Jeg kunne også godt sagt at "jeg kjeder meg". Jeg har vært gift i 10 år og vi er vel etablert med barn osv.

MEN jeg har en skade som påvirker hverdagen min svært mye med smerter osv. Alt mitt lille overskudd går til familie og litt jobb. Ofte må jeg la barn og mann gjøre ting sammen mens jeg ligger i senga og er dårlig.

SÅ jeg ville gjerne byttet med deg!

Spenning kan du vel finne i en hobby eller noe?

Anonymous poster hash: 750a1...812

Ja, det skjønner jeg. Vet jo at det er tullete når man begynner å trekke på årene, men skjønner godt hvorfor så mange opplever 40-års krisa.

Kjenner suget i magen... Det kan for eksempel være jeg ser en episode av Skam som får meg til å lengte tilbake til tider som en gang var. (Selv om jeg hadde det pyton på videregående. )  

:) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...