Gå til innhold

alt folk skal blande seg oppi altså.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i sverige i dag med min søster for å handle inn drikkevarer og annet til brylluppet i sommer. Var innom godisfabrikken og kjøpte 4 kg med godis som var pakket inn i papir, sjokolade osv..jeg gikk forbi ei dame som stod sammen med sin datter med godteposen jeg plukket i. Da sier hun i det jeg går forbi:"se alt det godteriet der,det hadde ikke klart å spise". Jeg snudde meg og sa til hun at det var til bryllup og da smalt det ut av hun at det kunne hun fint funnet på å sagt.

Er det mulig??? Alt folk skal bry seg med og i tillegg slenge det ut når datteren stod der og (ca 13-14 år). Ikke rart barn snakker stygt til hverandre når voksne folk sier sånt til fremmede.

Ikke at dette har så mye å si eller at jeg kunne brydd meg om det, men jeg er ikke overvektig, normal slank.

Anonymous poster hash: 212b1...91f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha for ei hurpe. Kan ikke ha det godt med seg selv. Og så flaut for dattera. Ikke noe godt forbilde der nei 👎🏻

Anonymous poster hash: 6c24f...ff9

Skrevet

Skjønner ikke at man kan snakke sånn om andre høyt. En ting er hva man tenker, men å si det høyt..jaja..

Hi

Skrevet

Fikk en gang høre i heisen i blokka jeg bor i , at maten jeg hadde i handa hadde jeg ikke godt av siden jeg var så tjukk. En dame som pekte på take away posen jeg hadde med . Hadde omtrent ikke rørt noe usunt på over 9 mnd , og hadde gått ned over 30 kg . Kom hjem fra kveldsvakt , og tok med mat hjem . Følte meg drit tjukk og ekkel

Anonymous poster hash: 526e7...bba

Skrevet

Er så unødvendig. Hvorfor skal man dømme andre? Hvilken rett har de til å si det? De må slite med seg selv.

Hi

Skrevet

Enig , jeg ble så paff at jeg ikke sa noe . Alltid slitt med vekta og er enten litt for tynn eller for tjukk . Ikke rart barn mobber når voksne går rundt sier sånne ting

Skrevet

Det er jo mangen her inne som er slik.

Anonymous poster hash: 82f3d...630
Skrevet

Enig !!!

Skrevet

Jeg vet. Klarer ikke å forstå tankegangen på disse. Hun som sa dette og stod jo med godtepose selv, riktignok ikke like mye som meg. Var heller ikke av den tynneste sorten hvis jeg kan si det sånn. Jeg kan ikke bry meg mindre om hva andre spiser eller handler.

Hi

Skrevet

Jeg vet. Klarer ikke å forstå tankegangen på disse. Hun som sa dette og stod jo med godtepose selv, riktignok ikke like mye som meg. Var heller ikke av den tynneste sorten hvis jeg kan si det sånn. Jeg kan ikke bry meg mindre om hva andre spiser eller handler.

Hi

Men du kan bry deg voldsomt om hva andre sier?

Skrevet

Litt forskjell på det kanskje..?

Skrevet

Så jeg skal ikke få lov til å bry meg eller reagere på at noen bare sier noe sånt om andre? Jaja,deg om det.

Hi

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Hva andre spiser er da helt opp til dem. Hva andre sier til/om deg er noe helt annet.

Skrevet

Var i sverige i dag med min søster for å handle inn drikkevarer og annet til brylluppet i sommer. Var innom godisfabrikken og kjøpte 4 kg med godis som var pakket inn i papir, sjokolade osv..jeg gikk forbi ei dame som stod sammen med sin datter med godteposen jeg plukket i. Da sier hun i det jeg går forbi:"se alt det godteriet der,det hadde ikke klart å spise". Jeg snudde meg og sa til hun at det var til bryllup og da smalt det ut av hun at det kunne hun fint funnet på å sagt.

Er det mulig??? Alt folk skal bry seg med og i tillegg slenge det ut når datteren stod der og (ca 13-14 år). Ikke rart barn snakker stygt til hverandre når voksne folk sier sånt til fremmede.

Ikke at dette har så mye å si eller at jeg kunne brydd meg om det, men jeg er ikke overvektig, normal slank.

Lær deg forskjellen på hun/henne. Du er voksen nå!

Anonymous poster hash: 658da...de5

Skrevet

Litt forskjell på det kanskje..?

Det er to totalt forskjellige ting. Skivebom av Sug Lut.

Anonymous poster hash: 4c54c...ee1

Skrevet

Beklager så meget at jeg skrev feil. Ikke meningen å ødelegge lørdagskvelden din og at jeg ikke er like perfekt som deg.

hi

Lær deg forskjellen på hun/henne. Du er voksen nå!

Anonymous poster hash: 658da...de5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...