Gå til innhold

Tror dere styrten var terror eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor/ikke?

Jeg tror ikke det, siden ingen har skrytt av å ha stått bak ennå.

Anonymous poster hash: 093a2...5ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror heller ikke det. Av samme årsak som deg. Samtidig så håper jeg nesten det er det. Og ikke en svikt.

Anonymous poster hash: 4a624...36b

Skrevet

Det skjer rett som det er at ingen står frem, eller snarere at mange står frem og ingen skiller seg ut som mer troverdige enn de andre. Så det er en tynn grunn. Nå er det vel fremkommet at flyet har sendt ut vedlikeholdsmeldinger via ACARS-systemet sitt om at røykvarslere var utløst. Brenner det ukontrollert i fly har man et kvarter på seg til å være på bakken. Kan hende vi har sett den første ulykken med batteribrann i passasjerfly. Det har skjedd med fraktfly tidligere.

Anonymous poster hash: 06eb8...ce0

Skrevet

Hele poenget med terror er jo at folk skal vite hvem som står bak og er en trussel. Ville tro ulike organisasjoner hadde stått i kø for å få "æren". Tror det er en ulykke. 

Anonymous poster hash: 9085e...b9c
Skrevet

Tipper det er terror og ny strategi.. de tar på seg ansvaret om en stund..

Anonymous poster hash: 1ad20...f60

Skrevet

Aner ikke, spekulerer ikke i det og bryr meg helt ærlig ikke.. Jeg kjente ingen på flyet, så er ferdig med saken egentlig. Er alt for mange som skal spekulerer i terror hele tiden. Om det var set eller ikke finner vi neppe sannheten på da alle omkom

Anonymous poster hash: 91cfd...35d

Skrevet

Men brannen startet på toalettet? Gjorde det ikke det? Uten at jeg vet noe om fly og elektronikk...er det ikke litt spesielt det da?😒

Anonymous poster hash: 56538...c0f

Skrevet

Men brannen startet på toalettet? Gjorde det ikke det? Uten at jeg vet noe om fly og elektronikk...er det ikke litt spesielt det da?😒

Ikke hvis noen røyket på do og kastet sneipen i søppelet

Skrevet

Ikke hvis noen røyket på do og kastet sneipen i søppelet

Du tenker at det kan være helt uskyldig? :-/Off..dette er så grusomt.. stakkars folk 😢

Skrevet

Uansett grunn, utrolig tragisk og får helt vondt av å tenke på det. Spesielt når man leser at der var flere babyer i flyet.

Skrevet

2 babyer og en på 2 år i flyet.... Hjerteskjærende. Håper ikke dette var terror, tror ikke det. Fly er den plassen man er mest sårbar når ulykken er ute. Grusomt!

Anonymous poster hash: f00ed...e92

Skrevet

jeg sa fra jeg hørte det at det var terror, for det er veldig spesielt at fly faller så høyt 

Skrevet

og dessuten var flyet så trygt og nytt at de utlukker at det er noe tektisk som har skjedd, så da er det enten Terror, brann, eller mennskelig svikt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...