Gå til innhold

Hva tenker dere om denne da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en mann som ofte er sint og sur. Han roper verre til både meg og ungene og kaller meg både det ene og det andre. Daglig får jeg høre hvor teit jeg er og blir bedt om å holde kjeft.

Han hisset seg selvfølgelig opp over en bagatell i dag, og foran ungene (vet ikke om de hørte etter for de så på TV) sa han på nytt at jeg var teit.

Jeg svarte med å gå ut av rommet og si at han var et forferdelig menneske. Det er blåbær sammenlignet med hva han har sagt foran drm, men selvsagt var det dumt av meg.

Jeg tok ungene med meg ut til byen og fikk ei melding om at jeg måtte finne et bedre menneske å ta med dit.

Ba han skjerpe seg og da fikk jeg til svar at jeg bare kan flytte ut.

Svarte bare Javel Og at det var en flott ting å ta opp via SMS. Ikke hørt noe siden. Han overså unger og meg da vi kom heim og gikk og la seg.

Nå har jo sjansen min kommet for å bryte ut her, men med det starter også helvete.

Anonymous poster hash: f4b34...db9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Benytt anledningen til å få et bedre liv! Pakk mens han sover og ta med deg ungene og dra. Ikke svar han når han ringer deg..

Anonymous poster hash: f4878...347

Skrevet

Benytt anledningen til å få et bedre liv! Pakk mens han sover og ta med deg ungene og dra. Ikke svar han når han ringer deg..

Å oppfordre til kidnapping er vel ikke så lurt og det kan slå tilbake på mor i en eventuell omsorgstvist.

Anonymous poster hash: c0bb9...8fb

Skrevet

Høres ut som om du skal finne døra (lurt når man stanger hodet i veggen).

Anonymous poster hash: 9b98c...92c
Skrevet

Å oppfordre til kidnapping er vel ikke så lurt og det kan slå tilbake på mor i en eventuell omsorgstvist.

Anonymous poster hash: c0bb9...8fb

Ikke akkurat sånn ment, da.. Å kidnappe de😳

Men han trenger å pakke sakene sine, og det trenger ikke barna være vitne til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...