Gå til innhold

Svangerskapsdepresjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg har fått det. Jeg gråter hele tiden. Jeg ønsker ikke stå opp. Det å gå igjennom dagen med gjøremål virker uendelig tungt. Jeg er kvalm og uvel hele dagen. Får blodtrykksfall. Orker ingenting. Samboer er lei. Skulle på et senter i dag. Holdt på å besvime i køen. Kaldsvettet og måtte spy. Strammer seg over hele magen når jeg går. Jeg er så DRITTLEI

Anonymous poster hash: d0198...9f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva bør jeg gjøre? Kan samtaler hjelpe?

Skrevet

Det kan høres litt ut som en depresjon, men mest av alt høres det ut som det er noe fysisk... med blodtrykksfall, kvalme osv Hvor lenge siden er det du fødte? Kanskje du har en infeksjon el?

Du burde gå til lege.

Anonymous poster hash: 88ad3...9b3

Skrevet

Det kan høres litt ut som en depresjon, men mest av alt høres det ut som det er noe fysisk... med blodtrykksfall, kvalme osv Hvor lenge siden er det du fødte? Kanskje du har en infeksjon el?

Du burde gå til lege.

Jeg er enda gravid, uke 26+3..

Skrevet

Jeg er enda gravid, uke 26+3..

Der svarte jeg visst litt fort... leste fødselsdepresjon, beklager.

Det kan være en begynnende depresjon, jeg hadde det og fikk god hjelp av helsesøster.

Regner med de har sjekket deg godt for de andre tingene du plages med?

Skrevet

Jeg har det også slik og er like langt på vei som deg. Var lav på d vitamin og b 12 og lavt blodtrykk. Sover dårlig. Tror ikke det er så mye å gjøre.... fikk tilbud om cipralex men valgte å avvente og kjenner meg langt bedre nå som vitaminstatusen min er bedre. Er ennå plass og lav i humøret, men d er bedre. Bestill time hos lege og fortell hvordan du har det.

Anonymous poster hash: 7fef2...e79

Skrevet

Begynn å ta multivitamin om du ikke allerede gjør det og drikk mer vann. Høres ut som du har lav vitaminstatus og muligens er dehydrert og dermed får blodtrykksfall.

Dra til legen og fortell akkurat hvordan du har det sånn at du kan få hjelp.

Anonymous poster hash: 4e27f...845

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...