Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #1 Skrevet 21. mai 2016 Er de glad i å være ute? Min 1,5 åring vil bare være ute. Uansett vær. Og hun kan være ute i timesvis. Blid som en sol ute, pottesur inne. Får ikke gjort en dritt hjemme, for vi er ute. Anonymous poster hash: 4861a...7c9
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #2 Skrevet 21. mai 2016 Er de glad i å være ute? Min 1,5 åring vil bare være ute. Uansett vær. Og hun kan være ute i timesvis. Blid som en sol ute, pottesur inne. Får ikke gjort en dritt hjemme, for vi er ute. Anonymous poster hash: 4861a...7c9 Jupp! Ute fra morgen til kveld! Har du ikke en mann som kan være ute så du får gjort noe inne? Jeg har 3 unger så får ikke gjort en dritt uansett ;-) Anonymous poster hash: 6a25b...c5a
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #3 Skrevet 21. mai 2016 Jupp! Ute fra morgen til kveld! Har du ikke en mann som kan være ute så du får gjort noe inne? Jeg har 3 unger så får ikke gjort en dritt uansett ;-) Anonymous poster hash: 6a25b...c5a Jo, i helgene får jeg gjort litt. Går hjemme med henne fortsatt så ukedagene skjer det svært lite hjemme. Vi graver i sandkassa og ser på ALLE steiner vi finner. Og pinner. Og blader. Og, og, og. Alt med like stor entusiasme... Oooooooi, oooooooi..... Anonymous poster hash: 4861a...7c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå