Gå til innhold

Er det dette som er skyggestrek?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mensen skulle kommet i dag. Streken kom fram etter 5 min. Måtte presse fram en dråpe til for å ta ny test men den ser hvit ut:p Hva tror dere?

Anonymous poster hash: f6f23...27c

post-42-185330_thumb.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mensen skulle kommet i dag. Streken kom fram etter 5 min. Måtte presse fram en dråpe til for å ta ny test men den ser hvit ut:p Hva tror dere?

Legger ved bilde av den andre testen også men.. Som sagt fikk bare ut en dråpe urin der så vet ikke om det har noe å si? Kontrollstreken kom jo fram

post-42-560900_thumb.jpg

Skrevet

Jeg ser strek, ihvertfall på den til venstre 👍 får prøve igjen i morgen 😁

Skrevet

Jeg ser rosa strek på begge to. Så vil tro den er positiv 😊

Anonymous poster hash: 6bc47...885

Skrevet

Jeg ser strek på begge! Gratulerer:)

Anonymous poster hash: 1d797...55e

Skrevet

Prøv igjen i morgen! 

Skyggestrek er bare det at man får litt utslag der hvor teststreken skal komme om den er positiv, og denne streken er da grå og gir ikke faktisk utslag. Det er bare en skygge av der man skal se teststreken.

Men dine tester har jo en ganske klar strek som også er rosa, de er faktisk positive HI :) Kjøp en clearblue!

Anonymous poster hash: 04fb5...3d5
Skrevet

Hæ, er det strek på begge?😂 Wow.. Vanskelig å tro det egentlig.. Har bare fått positiv en gang før og da lyste streken opp på sekundet jeg tisset på den 😬 Men nå er det jo billigtester. Herregud så spennende😍

Skrevet

Jeg ser også strek på begge😊

Anonymous poster hash: 90fea...fa6

Skrevet

Har det noe å si at det ikke kom strek før etter 5-7 minutter? Vil ikke få falske forhåpninger..

Hi

Skrevet

Sånn så min første test ut! Har en 5mnd søtnos nå

Anonymous poster hash: 34e8e...1c9

Skrevet

Skyggestrek er bare tull. Den er helt klart positiv

Anonymous poster hash: 6ed34...8f7

Skrevet

Sånn var streken til venninnen min en uke etter ikm.

"Streken" er i dag fire år og fantastisk søt ;)

Anonymous poster hash: f481e...fd3

Skrevet

tør ikke glede meg helt ennå. jeg skrev et innlegg her for ikke lenge siden om at vi har prøvd i over to år. noen ganger kommer mensen noen dager sent og jeg har mistenkt at jeg har mistet tidlig. skrev i det innlegget at jeg hadde bestilt billigtester fra ebay som jeg ventet på så jeg skulle teste tidlig fra nå av. har ikke gjort det før.. alltid tenk jeg bør vente noen dager og ikke stresse liksom.. så nå som jeg har testet fra første dag er jeg så redd for at mistanken stemmer, at jeg har mistet tidlig. skal ikke ta sorgene på forskudd heller altså! kanskje jeg tilfeldigvis var gravid da jeg skrev det innlegget :) håper på det beste og tar ny test i morgen. og hver dag framover tror jeg... hehe :)

hi

Skrevet

Den ene er veldig så svak, men er der. Den andre er helt klart positiv. Strek 2 har rosa farge, og er fullt ut. Så du er nok gravid ja. :) 2 dager nå, evt prøv å ikke drikke eller tisse på 3 timer, så test igjen. Så skal du se :D gratulerer drister jeg meg til å si. :D

Anonymous poster hash: a0880...daf

Skrevet

Den ene er veldig så svak, men er der. Den andre er helt klart positiv. Strek 2 har rosa farge, og er fullt ut. Så du er nok gravid ja. :) 2 dager nå, evt prøv å ikke drikke eller tisse på 3 timer, så test igjen. Så skal du se :D gratulerer drister jeg meg til å si. :D

Takk 😄😚💕

Skrevet

Ingen tvil. Er farge på den streken. Ergo ingen skyggestrek.

Skrevet

Åssen gikk det idag da hi ? :)

Skrevet

Det der er ingen skyggestrek, den er jo tydelig rosa. Positiv test!

Anonymous poster hash: 42e8d...2bf
Skrevet

Gratulerer🎈

Anonymous poster hash: 17ff8...b2d

Skrevet

De der er absolutt positive!!!

Gratulerer så masse!! :blomst:

Anonymous poster hash: 81724...0a9
Skrevet

Åh, hvordan gikk det i dag HI? Håper du har fått svaret du håper på :)

Anonymous poster hash: 04fb5...3d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...