Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #1 Skrevet 21. mai 2016 Hadde ktr hos jm på onsdag morgen og fikk beskjed om at urinprøven var fin. Har siden i går kveld hatt ofte, relativt regelmessige og vonde kynnere samt måtte tisse veldig ofte. Er det mulig jeg kan ha fått uvi plutselig? Er i uke 32 Anonymous poster hash: 56f1b...a63
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #2 Skrevet 21. mai 2016 Er selvsagt mulig:) hos meg kom det "brått og brutalt". Kunne være helt fin på morgenen og formiddagen, og plutselig var det skikkelig skikkelig ille på ettermiddagen. Skulle lite til, ofte var det nok at det feks var 3-4 timer siden jeg hadde gått på do (måtte passe på å gå på do etter rundt 2 timer på dagtid. På natten måtte jeg stå opp etter 4 timer). Men jeg var veldig plaget med det altså. Stakk innom laben på legekontoret titt og ofte med urinprøver jeg.. Har forøvrig alltid vært plaget med at jeg får UVI lett (og da veldig brått og blir fort veldig ille..) men under graviditeten var det ekstremt (1 og 3 trimester var verst). Anonymous poster hash: d83c1...6eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå