Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #1 Skrevet 21. mai 2016 Skal på kino med barnet mitt idag og sitter allerede og stresser for hva jeg skal spise og ikke. Spiser jeg godteri og popkorn så har jeg brukt opp kosen for i dag og da kan jeg ikke kode meg med noe ikveld 😳 og da blir jo kvelden trist. Og hvis jeg lat bære på kino blir jeg sint på meg selv for at jeg tenker som jeg gjør 😖 tap uansett med andre ord... Klarer ikke gå etter hva jeg har lyst på der og da og ikke 😳 hvorfor skal dette være så vanskelig da? Anonymous poster hash: 3f9ba...10e
guggu Skrevet 21. mai 2016 #2 Skrevet 21. mai 2016 Ehhhh kan du ikke skjære opp gulrøtter og kålrabi? det synes jeg er godt ;-) eller er du på noe ekstremdiett?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #3 Skrevet 21. mai 2016 Hva med å ta popcorn på kino og litt snop til kvelden? (Jeg MÅ ha popcorn på kino!):-) Anonymous poster hash: 37a6d...bcd
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #4 Skrevet 21. mai 2016 Ehhhh kan du ikke skjære opp gulrøtter og kålrabi? det synes jeg er godt ;-) eller er du på noe ekstremdiett? Kålrabi har veldig sterk lukt, synes de andre kinogåerne skal slippe å høre på knasingen fra gulerøtter og lukt av kålrabi Anonymous poster hash: 82b97...ac7
guggu Skrevet 21. mai 2016 #5 Skrevet 21. mai 2016 Men kålrabi i din egen stue som kveldskos lukter vel ikke kinopublikum? Eller lager du bare problemer nå??? Jeg hadde prioritert popkorn på kino uansett ;-) for der er du vel ikke hver dag akkurat?
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #6 Skrevet 21. mai 2016 Kjøp jordbær og ha med på kinoen. Rens de på forhånd så slipper du det når du ser filmen! det er min plan for kino i morgrn:) Anonymous poster hash: 803ea...636
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #7 Skrevet 21. mai 2016 Kan du ikke bare skeie ut skikkelig i dag, med popcorn og godteri på kino OG kos til kvelds?! Regner med du ikke er på kino hver dag, så EN dag med kos to ganger går sikkert bra Anonymous poster hash: 33421...339
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #8 Skrevet 21. mai 2016 Om du resten av ukas 6 dager lever sunt blir ikke kroppen ødelagt av at du spiser popcorn på kino og sjokolade til kveldskosen i dag altså.... Du trenger jo ikke ha både popcorn og snop på kino og både potetgull og snop til kvelds, du han velge en av tingene på hvert sted. Anonymous poster hash: cac01...e41
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #9 Skrevet 21. mai 2016 Spesielt! MÅ dere ha noe å spise på kino?? Hvorfor? Anonymous poster hash: a465c...6f6
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #10 Skrevet 21. mai 2016 Spesielt! MÅ dere ha noe å spise på kino?? Hvorfor? Anonymous poster hash: a465c...6f6 Kan bare svare for meg selv, og vi er på kino i snitt en gang i året og da hører popcorn med altså. Anonymous poster hash: cac01...e41
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #11 Skrevet 21. mai 2016 Er du spiseforstyrret eller på slankern? Det er litt vesentlig å vite i fht hvilke råd jeg vil komme med. Anonymous poster hash: d3124...db4
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #12 Skrevet 21. mai 2016 Hvis du er på slankekur kan du alltids ta en slik spisedag den ene dagen i året du er på kino. Spis det du har lyst på, og kanskje vil det lure kroppen til tro at den ikke er i sultenød og hjelpe deg vekk fra evt et vektplatå. Anonymous poster hash: 9f5a7...6b6
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #13 Skrevet 21. mai 2016 Skal på kino med barnet mitt idag og sitter allerede og stresser for hva jeg skal spise og ikke. Spiser jeg godteri og popkorn så har jeg brukt opp kosen for i dag og da kan jeg ikke kode meg med noe ikveld 😳 og da blir jo kvelden trist. Og hvis jeg lat bære på kino blir jeg sint på meg selv for at jeg tenker som jeg gjør 😖 tap uansett med andre ord... Klarer ikke gå etter hva jeg har lyst på der og da og ikke 😳 hvorfor skal dette være så vanskelig da? Anonymous poster hash: 3f9ba...10e Kvelden blir trist om du ikke "får" spise drittmat? Ja, da er du faktisk skada og strever mer enn bare litt med forholdet til mat Er drittmat det eneste som gir deg glede i livet? Anonymous poster hash: ee38b...e6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå