Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #1 Skrevet 21. mai 2016 Går det Ann å plutselig ikke tåke alkohol lenger ? Jeg har et barn som straks blir 1år,har aldri ammet han pga naturlige årsaker å har i den sammenheng stått ganske fritt når det gjelder å kunne nyte alkohol inn i mellom. Men, noe rart har skjedd i det siste, jeg fikk mensen 3 april, hadde kanskje sex én gang denne mnd, fikk mensen 6 dager på overtid den 7 mai (hvis jeg skal regne 28 dagers syklus, noe jeg ikke vet om jeg kan da jeg sluttet på minipillen i februar og syklusen enda ikke har stabilisert seg?) Men, den siste mnd så har jeg reagert med å bli kvalm og begynne å kaste opp uansett hvor mye jeg drikker, om jeg ikke kombinerer forskjellige typer alkohol eller tar alle forhåndsregler som å spise godt og å sørge for tilstrekkelig med søvn før jeg drikker. Jeg skjønner virkelig ingenting, vi har hatt sex både før jeg fikk mens 7 mai òg etter den var ferdig...er ganske sikker på at jeg ikke er gravid, men hva kan dette skyldes ? Jeg antar at ingen her inne kan svare meg 100% , jeg har tenkt å oppsøke lege. Men lurer bare på om noen har opplevd det samme? Anonymous poster hash: d6e6d...cca
klg,2 boys now:) Skrevet 21. mai 2016 #2 Skrevet 21. mai 2016 Jeg har alltid vært sånn.er rett å slett allergisk mot alkohol.det er faktisk veldig vanlig,men folk tolker det som bakrus
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #3 Skrevet 21. mai 2016 Hvordan vet du at du ikke er gravid når du har sex uten prevansjon og ikke har testet? Anonymous poster hash: 5eeb9...cb4
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #4 Skrevet 21. mai 2016 Fordi jeg hadde mensen for ca 2 uker siden å har kun hatt sex én gang siden...så jeg er nesten helt sikker på at jeg ikke er gravid Anonymous poster hash: d6e6d...cca
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #5 Skrevet 21. mai 2016 Jeg har alltid vært sånn.er rett å slett allergisk mot alkohol.det er faktisk veldig vanlig,men folk tolker det som bakrus 2 av de 3 gangene jeg har drukket å blitt dårlig har jeg ikke en gang vært noe spesiellt beruset...kanskje så vidt litt brisen..å har tålt alkohol helt fint frem til for ca 1 mnd siden Anonymous poster hash: d6e6d...cca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå