Gå til innhold

Noen som har peiling ? Angående alkohol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det Ann å plutselig ikke tåke alkohol lenger ?

Jeg har et barn som straks blir 1år,har aldri ammet han pga naturlige årsaker å har i den sammenheng stått ganske fritt når det gjelder å kunne nyte alkohol inn i mellom. Men, noe rart har skjedd i det siste, jeg fikk mensen 3 april, hadde kanskje sex én gang denne mnd, fikk mensen 6 dager på overtid den 7 mai (hvis jeg skal regne 28 dagers syklus, noe jeg ikke vet om jeg kan da jeg sluttet på minipillen i februar og syklusen enda ikke har stabilisert seg?) Men, den siste mnd så har jeg reagert med å bli kvalm og begynne å kaste opp uansett hvor mye jeg drikker, om jeg ikke kombinerer forskjellige typer alkohol eller tar alle forhåndsregler som å spise godt og å sørge for tilstrekkelig med søvn før jeg drikker.

Jeg skjønner virkelig ingenting, vi har hatt sex både før jeg fikk mens 7 mai òg etter den var ferdig...er ganske sikker på at jeg ikke er gravid, men hva kan dette skyldes ?

Jeg antar at ingen her inne kan svare meg 100% , jeg har tenkt å oppsøke lege.

Men lurer bare på om noen har opplevd det samme?

Anonymous poster hash: d6e6d...cca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid vært sånn.er rett å slett allergisk mot alkohol.det er faktisk veldig vanlig,men folk tolker det som bakrus

Skrevet

Hvordan vet du at du ikke er gravid når du har sex uten prevansjon og ikke har testet?

Anonymous poster hash: 5eeb9...cb4

Skrevet

Fordi jeg hadde mensen for ca 2 uker siden å har kun hatt sex én gang siden...så jeg er nesten helt sikker på at jeg ikke er gravid :P

Skrevet

Jeg har alltid vært sånn.er rett å slett allergisk mot alkohol.det er faktisk veldig vanlig,men folk tolker det som bakrus

2 av de 3 gangene jeg har drukket å blitt dårlig har jeg ikke en gang vært noe spesiellt beruset...kanskje så vidt litt brisen..å har tålt alkohol helt fint frem til for ca 1 mnd siden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...