Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #1 Skrevet 21. mai 2016 Her vil hverken hun på seks eller to ha frokost. De klarer ikke spise. Jeg har begynt å lage sunde smoothier med grønnsaker slik at de får i seg noe. Jeg er selv ikke sulten på morgenen så vil ikke tvinge gjennom mat. Hvordan er deres barn? Anonymous poster hash: a68c3...94a
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #2 Skrevet 21. mai 2016 I likhet med meg er de fullstendig uinteressert i mat de første 1-2 timene de er våkne. Takk og lov for frokost i bhg. Min lærersvigermor spår problemer ved overgang til skole, der de forventes å møte ferdigspiste og ikke får matpause før kl 11.30. Anonymous poster hash: 131fe...d06
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #3 Skrevet 21. mai 2016 Vår er ikke spesielt interessert i frokost. Hun spiser imidlertid ca en halv skive og litt frukt og drikker biola. Sender henne ikke av gårde uten mat i magen. Hun har vent seg til dette, og det går helt greit. Anonymous poster hash: be9c3...e87
klg,2 boys now:) Skrevet 21. mai 2016 #4 Skrevet 21. mai 2016 Har en av hver. Han som ikke spiser frokost spiser faktisk ikke før lunsj på skolen og det går helt fint. Faren er akkurat likedan.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #5 Skrevet 21. mai 2016 Mine har god matlyst på morgenen. Vi spiser frokost innen 30 minutter etter at vi har stått opp. Minst 2 skiver på 6-åringen og 1-2 på 2-åringen. Jeg er likedan. Far i huset begynner på jobb kl. 6, men spiser dagens første måltid til lunsj ved 11.30-tiden. Anonymous poster hash: 17369...48f
mamma_bergen Skrevet 21. mai 2016 #6 Skrevet 21. mai 2016 Min har ikke matlyst på morgenen, samme som meg. I helgene har vi frokost i 11-tiden, og i ukedagene spiser hun litt på Sfo før skolen begynner, stort sett hvert fall, ellers blir det ikke før lunsjen. I bhg spiste hun frokost når hun kom dit.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #7 Skrevet 21. mai 2016 De er stort sett ikke veldig sultne, men de merker at humøret blir bedre bare de får spist. Når de har spist en skive blir det ofte en til. De går aldri på skolen uten å ha spist skikkelig frokost først. Jeg er ikke sulten når jeg står opp jeg heller, men det går an å spise litt likevell for å komme i gang. Anonymous poster hash: f1a66...efa
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #8 Skrevet 21. mai 2016 Nei, det virker som magen ikke funker før 2-3 timer etter de har stått opp. De spiser ikke før de drar hjemmefra, men har med seg ei ekstra skive slik at de kan spise på SFO eller i en pause på skolen. Anonymous poster hash: c0dce...cab
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #9 Skrevet 21. mai 2016 Eldste spiser 4 skiver klokka sju om morgenen, midterste spiser 2 skiver og yngste spiser bare 1 skive. Litt forskjellig matlyst altså, men alle spiser ihvertfall. De er 7, 12 og 15 år gamle Anonymous poster hash: 4ccfe...07f
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #10 Skrevet 21. mai 2016 I likhet med meg er frokosten helt avgjørende for resten av dagen. Begge må spise når de står opp og da spiser de gjerne omelett,makrell i tomat,musli med melk er en av de lettere variantene og da er sultne veldig fort,tuna i boks,om helgen lager jeg osteskiver med egg osv. Og de i bhg sa at begge spiser frokost der også. Anonymous poster hash: dc4c8...f4a
februarprins2013 Skrevet 21. mai 2016 #11 Skrevet 21. mai 2016 min 3åringen liker og våkne litt, så stort sett spiser han frokost i bhg, på helgene og ferier, må han være oppe ca 20 minutter til en time før han vil ha mat, han har blitt lik meg der
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #12 Skrevet 21. mai 2016 Har en gutt på 2.5 og før så spiste han frokost med en gang mens nå så spiser han frokost i ukedagene i barnehagen og det er en liten stund etter han står opp så nå vil han ikke lengre ha frokost på morgenen i helgene. Anonymous poster hash: 435f2...866
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå