Gå til innhold

Et spm ang Facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg kjenner har bursdag idag og jeg valgte å gratulere på tidslinjen. Det gjorde jeg for 2 min siden og det ble borte, på profilen hans finner jeg det ikke.

Hva betyr det? Har han slettet det?

Anonymous poster hash: 21d39...4fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet?

Skrevet

Det betyr nok at vedkommende har skjult veggen sin for deg. Du ser nok kun det vedkommende poster offentlig.

Skrevet

Her forsvinner både "👍" og kommentarer ofte når jeg går ut av siden. Har gjort sånn siste halvåret, så ofte at jeg har slutta å kommentere og trykke "👍"...

Slenger en sms istedenfor...

Men om jeg legger ut noe på min side, da blir det der... Brått er jeg redd for å virke superego da 😜😄😄 Så, vel... blir ikke så ofte jeg legger ut noe. 🙈

Ikke akkurat noen krise for meg, men irriterende når ting ikke virker som det skal..

Anonymous poster hash: 39f37...7de

Skrevet

Ser du andre gratulasjoner da? Mange gjør det slik på dagen sin at man kan poste på veggen, men alt blir skjult for alle.

Anonymous poster hash: 3590f...c30

Skrevet

Det betyr nok at vedkommende har skjult veggen sin for deg. Du ser nok kun det vedkommende poster offentlig.

Aha OK, men hva er vitsen med å ha den personen på vennelisten da? Hvis jeg ikke kan se det jeg legger ut, det er frekt synes jeg.

Skrevet

Ser du andre gratulasjoner da? Mange gjør det slik på dagen sin at man kan poste på veggen, men alt blir skjult for alle.

Nei.

Skrevet

da har han nok blokkert deg dessverre :(

Skrevet

Aha OK, men hva er vitsen med å ha den personen på vennelisten da? Hvis jeg ikke kan se det jeg legger ut, det er frekt synes jeg.

Mange gjør det sånn med perifere venner. Jeg ser ikke helt vitsen selv, men hvis man har venner man kun vil skal se noen få ting så gjør man det slik. Man er ikke blokkert, man er på en restricted-liste. Husker ikke hva det heter på norsk. Trenger ikke være vondt ment, men forstår at noen synes det er leit.

Skrevet

Nei.

Du skal nok se at i morgen dukker alt opp igjen:) Har flere venner som gjør slikt på dagen sin. Hvorfor har jeg ingen anelse om.

Skrevet

Bursdagshilsener har en tendens ril å legge seg under en mappe, der alle mld samles :)

Gå inn på "meldinger på tidslinje" så får du nok opp alle meldingene :)

Jeg tror ikke hun har skjult noe spesielt for deg, for så lenge du kan skrive kan også meldingen din vises :)

Anonymous poster hash: b7996...cef

Skrevet

og hvis han eller hun vil godkjenne innlegg først,så må han se over det og legge det til på tidslinjen sin...du er ikke blokkert, for da hadde du ikke finne navnet eller noe....

Anonymous poster hash: 8965b...42e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...