Gå til innhold

Ville du hatt deg selv som mor? 🤗

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 941e6...3cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei..

Anonymous poster hash: 26bf8...0a2

Skrevet (endret)

Nei. Ikke som kjæreste heller.

Endret av Ylva og Mathilde
Skrevet

Definitivt, jeg har valgt den klassiske "bli selv den forelderen du skulle ønske du hadde selv i oppveksten".

Det vil si at jeg bruker alt av tid, penger og energi på familien. Jeg stiller alltid opp og engasjerer meg, barnas venner er alltid velkomne, jeg følger opp ungene både faglig, sosialt, sportslig - you name IT. Jeg snakker åpent med dem om seksualitet, jobber for å gi dem holdninger som gjør dem til gode mennesker, lærer dem verdien av dugnadsånd og å bidra, å holde sitt ord og stille opp for laget/korpset/venner. Jeg prøver å lære dem nøkternhet i forhold til økonomi, og verdien av å ta vare på søskenforhold og lojalitet ovenfor familie. Jeg lærer dem å ikke være langsinte eller bitre, ikke bli fornærmet eller dvele ved bagateller men samtidig kunne stå opp for seg selv.

Jeg vet jeg hadde blitt irritert på maset og at jeg var overbeskyttende, men samtidig vet jeg at jeg hadde fått en knall oppvekst.

Anonymous poster hash: c0c34...346

Skrevet

Ja!

Anonymous poster hash: 4431a...52e

Skrevet

Ja, stort sett👍

Anonymous poster hash: b10e5...321

Skrevet

Ja, jeg er en god mor. Eneste tingen jeg er helt selvsikker på. Har siden planer om å bli fostermor også. Føler det er min livsoppgave.

Anonymous poster hash: dfab6...447

Skrevet

Ja det tror jeg. Men det finnes absolutt mer dedikerte mødre enn meg der ute.

Anonymous poster hash: 0fdb0...61f

Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: 50e85...973
Skrevet

Ja, det hadde vært greit det. Jeg ønsker jo alt det beste for barna mine.

Men jeg er også streng, har grensesetting som gjør at de kan å oppføre seg, og ha respekt for andre. Gir mye kjærlighet, som jeg tror gjør at de har blitt empatiske barn.

Jeg leker lite med de da. De må lære å leke med seg selv, og finne på ting selv.

Jeg er absolutt ikke perfekt, lite pedagogisk, og snakker ikke ihel alle utfordringer, men jeg hadde ikke hatt noe imot å hatt meg selv til mamma.

Anonymous poster hash: eb540...111

Skrevet

Ja det tror jeg :)

Anonymous poster hash: 90f0d...493

Skrevet

Ja jeg tror det, kanskje jeg kunne vært mer leken, men jeg er her og ser barnet mitt. Omsorgen og kosen er det i allefall nok av <3 Jeg prøver å være den mammaen jeg skulle ønske jeg hadde selv.

Anonymous poster hash: de8ec...dc9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...