Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #1 Skrevet 20. mai 2016 Jeg ønsker å overraske mannen som er bortreist i helgen. Han kommer hjem på søndag og jeg ønsker å gjøre noe spesielt for han etter en viktig og stor helg. Jeg skal rydde leiligheten rundt imorgen. Men jeg trenger litt inspirasjon til hvordan jeg skal gjøre søndagskvelden helt perfekt for han/oss. Jeg planlegger å kjøpe noen blomster til han imorgen og ordne en stor og god middag. Jeg trenger derfor noen tips til hvordan jeg skal ordne denne kvelden. Mat, drikke, dessert, kos, levende lys osv? Jeg er ikke så flink til slike ting så trenger litt inspirasjon Ikke noe vin eller champagne på oss begge når jeg er gravid, så blir nok øl på han Tusen takk for hjelp og svar Anonymous poster hash: cd550...61a
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #2 Skrevet 20. mai 2016 Favorittmiddagen og favorittdessert :-) og god massasje vis han liker det Anonymous poster hash: 17f6a...ee5
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #4 Skrevet 21. mai 2016 Jeg er også for en god middag, forbered alt på forhånd, trenger ikke være så avansert at du sliter deg ut. Favorittdessert eller noe god sjokolade etterpå. Kjøp en god og ren olje på helsekosten i morgen (sjekk at den også kan brukes for gravide) og gå for massasje. Massasje gir masse nærhet, øker hormonene som øker tilknytning, nærhet og kjærlighet, så der er det bare vinn-vinn. Må ikke være hele kroppen. Det kan være godt å massere hverandres føtter - kan gjøres på samme tid - eller massere skulder/nakke. Har dere badekar kan du forberede et bad til ham, så kan han kose seg der mens du gjør siste innspurt på middagen. Eller du kan bli med ham i badet Eller har dere dusj, legg frem et stort, godt håndkle og hans favoritt klær å slappe av i. Legg det litt fint frem på badet. Trenger ikke være så mye, det viktigste er å vise en oppmerksomhet som du kanskje ellers ikke gjør. Småting kan være like bra som store. Anonymous poster hash: 31dc2...54a
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #5 Skrevet 21. mai 2016 Husk levende lys og god musikk. Vær en god lytter. Kanskje servere ham små lapper i løpet av kvelden, under fatet, glasset, på badet, sofaen etc. Noe som starter med at du har savnet ham, elsker ham, og ender med at du har lyst på ham? Må se an hvilken type han/dere er da. Om det er sexy-kjoleromantikk, eller joggedressromantikk som gjelder Anonymous poster hash: 2a643...438
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #6 Skrevet 21. mai 2016 Du kjenner ham best selv. Mannen min hadde fått hetta av romantisk middag, blomster(??!!!) og levende lys.. Hadde funka best med pizza og noe nyinnkjøpt sexleketøy her for den perfekte helaften! Anonymous poster hash: 3efc9...527
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå