Gå til innhold

Jeg har lyst på et helt år uten menn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke innsikter trenger jeg for å få til det?

Jeg har vært singel i et år. På den tiden har jeg datet fire menn (bare sex med en av dem) og har tekstet og chattet med en haug. Jeg er ikke noe spesielt pen eller populær og treffer ikke menn noenstrder men jeg har søkt på Tinder, match, sukker osv. Jeg er så lei av alle useriøse menn og jeg er så lei av hva det gjør med meg å gå og vente på en melding, tenke på hva han "mente med det" osv.. skikkelig lei er jeg.. likevel fortsetter jeg jo..

Hva er det jeg ikke har innsett? Hvordan skal jeg klare å droppe alt med menn i et år. Jeg vil bare ha godt av å kjenne på st jeg er singel og at jec klarer det fint. Dessuten vil det nok gjøre at jeg trekker mer mot venninner og sosiale ting på jobb og ellers. Jeg sitter bare med telefonen og surrer.. hver bidige kveld..

Er det noen som har hatt en periode uten menn overhodet? Hvordan gjorde dere det? Og hva gjorde at dere klarte det?

Please hjelp meg 😉

Anonymous poster hash: 92fa0...c2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh, hvor vanskelig kan det være?

Anonymous poster hash: 58d1c...db4
Skrevet

Takk for fint svar 😙

Skrevet

Hvordan? Jeg bare gjør det. Er på fjerde året nå, og har det uforskammet bra som singel og unavailable 😊

Anonymous poster hash: 0781d...c58

Skrevet

Kanskje du må finne på noe som opptar deg mer? En skikkelig hobby, eller gjøre noe frivillighetsarbeid. Være med i husmorlag, strikkeklubber eller lignende. Trene? Lære deg et instrument? Lære deg å programmere?

Anonymous poster hash: 8c2d6...62e

Skrevet

Kanskje du må finne på noe som opptar deg mer? En skikkelig hobby, eller gjøre noe frivillighetsarbeid. Være med i husmorlag, strikkeklubber eller lignende. Trene? Lære deg et instrument? Lære deg å programmere?

Anonymous poster hash: 8c2d6...62e

Husmorlag...? Strikke....? Hvor ganmel er du...?

Anonymous poster hash: 1f607...804

Skrevet

Du får skaffe deg et innhold og slutte å være despo.

Skrevet

Du får skaffe deg et innhold og slutte å være despo.

Ja.. det er jo det jeg strever med..

Skrevet

Begynn i dag! Bruk heller tiden på det DU vil. Lykke til 😊 - dette klarer du!

Skrevet

Jeg har,gjort det i halvannet år, og det har gått helt strålende. Det hjelper selvsagt veldig at jeg ikke overhodet har lyst på en mann, så jeg bare vifter dem unna når de begynner å snuse og markere på hushjørnene. Skylapper hjelper også godt.

Anonymous poster hash: 38b36...aac

Skrevet

Jeg skjønner så ufattelig godt hva du mener. Jeg har flørtet og datet i 4 år og egentlig vært litt desperat for har vært så ufattelig ensom. Ser alle rundt meg med familier og jeg sitter alene kveld etter kveld og brukt tiden min på å chatte og flørte med gutter i det håp om at noe gir meg ro. Blitt avhengig av det.

Men for 2 uker siden slettet jeg alt og det er helt nydelig. Etter siste drittsekk jeg møtte som spilte skittent spill har jeg fått null tro på menn.

Det jeg gjør er hagearbeid på kveldene, strikker litt faktisk (er 33 år) bruker mye tid etter sønnen min har lagt seg med å jobbe.

Du må bare komme deg over den første kneika så går det veldig fint. Og det er befriende.

Anonymous poster hash: 9bdaa...0f9

Skrevet

Nr. en er jo å deaktivere alle profiler du har på disse datesidene!

Du får litt abstinenser til å begynne med, men det går forbausende for over.

Og så må du rett og slett spørre deg selv hva du ønsker å bruke energien din på. Og så gjøre det.

Anonymous poster hash: 82feb...bf0
Skrevet

Online spilling - World of Warcraft 😜

Anonymous poster hash: ecfa2...f6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...