Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #1 Skrevet 20. mai 2016 Skal ha en operasjon neste uke og må ta Klyx hjemme kvelden før. Hele 200ml skal opp i rattata, og jeg klarer ikke skjønne annet enn at det vil bli en heller ubehagelig opplevelse!? Hva skjer etter man har satt det, og er det noen lure tips eller triks jeg burde ha med meg før jeg gyver løs? Anonymous poster hash: a061d...72d
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #2 Skrevet 20. mai 2016 Hold på klystervæsken så lenge du overhodet kan. Da får du best effekt. Anonymous poster hash: 6b83c...6df
Kakao1234 Skrevet 20. mai 2016 #3 Skrevet 20. mai 2016 Hehe... Jeg tok Klyx før jeg skulle ha planlagt keisersnitt. Kledde meg naken, la et stort håndkle på baderomsgulvet. La meg ned på siden og satte Klyx'en. Er vel sånn at den må være inne i minst 5-10 minutter hvis jeg ikke husker feil, så jeg lå der og kneip igjen så lenge jeg klarte (ikke mer enn 7 min tror jeg), også satte jeg meg på do og "slapp løs". Kom mye mindre enn jeg trodde. Men når jeg hadde tømt meg var det ikke noe ubehagelig lengre.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #5 Skrevet 20. mai 2016 Varm den først ja og hold på den så lenge du klarer , men behagelig er det ikke Anonymous poster hash: caac0...9b6
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #6 Skrevet 20. mai 2016 Jeg måtte tømme tarmen før en legeundersøkelse en gang, og jeg ble kjempedårlig. Fikk enorme magekramper, kaldsvettet og holdt å svime av, lå på badegulvet i en evighet. Var så vidt jeg klarte å sitte oppreist på doen mens jeg tømte meg, var helt jævlig. Så mitt beste tips er å gjøre det klart så du kan oppholde deg på badegulvet hvis du blir dårlig. Legg noe på gulvet som du kan ligge på, ha kluter og håndklær i nærheten. Anonymous poster hash: 48930...4b2
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #7 Skrevet 20. mai 2016 Tok det ifbm med fødsel. Det er jo ikke direkte digg, men det er egentlig som å ha en real diare. Anonymous poster hash: c5164...f45
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #8 Skrevet 20. mai 2016 Tusen takk for svar Litt blanda erfaringer her ser jeg! Håper virkelig ikke jeg får det så ille som et par av dere nevner Da skal jeg huske å varme den i vannbad først, knipe igjen så lenge jeg klarer og ha klart noe å ligge på! Ønsk meg lykke til, damer Anonymous poster hash: a061d...72d
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #9 Skrevet 21. mai 2016 Jeg begynte å brekke meg skikkelig, så et tips kan være å ha noe å kaste opp i også. Anonymous poster hash: 1071d...ca6
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #10 Skrevet 21. mai 2016 Annet tips, slipp ikke grepet når du klemmer inn væsken. Da blir det en sugeeffekt. Så sørg for at du får et godt klemmegrep sånn at du slipper å bytte grep for å klemme inn alt. Anonymous poster hash: e48d3...d30
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #11 Skrevet 21. mai 2016 Jeg skulle sette klyster før KS. Hadde ikke sjans til å få det til, og mannen måtte sette det.. The night that romance died Anonymous poster hash: e46dd...d85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå