Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #1 Skrevet 20. mai 2016 Har noen hatt det? Lurer på om jeg kan ha det...Hmrf Men er vel ikke akkurat så vanlig? Hvordan var symptomene dine? Måtte du til lege? Anonymous poster hash: c7d91...fc7
Gjest Trøfler Skrevet 20. mai 2016 #2 Skrevet 20. mai 2016 Jeg fikk brystbetennelse i venstre bryst da jeg var 22 år, ti år før jeg fikk mitt første barn, så det var ikke relatert til amming. Brystet ble rødt, varmt og hardt og det var smertefullt. Ble sendt videre på UL på sykehuset etter en time hos fastlegen. Jeg husker dessverre ikke lenger om jeg fikk medisiner – jeg lurer på om det gikk over av seg selv? Mulig jeg fikk antibiotika? Det beste er kanskje å bestille time hos fastlegen i første omgang? Riktig god bedring!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #3 Skrevet 20. mai 2016 Jeg hadde betennelse i brystbenet ett par år før jeg fikk mitt første barn. Jeg var kjempe øm og hadde vondt i hele brystkassen, og ble veldig tungpusta. Jeg fikk antibiotika og ble fort bedre. Anonymous poster hash: 7dc04...9f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå