Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #1 Skrevet 20. mai 2016 For dere som har sett dagens P3 skam episode , kommer William tilbake tror dere ? Anonymous poster hash: 21cea...12f
soleia Skrevet 20. mai 2016 #2 Skrevet 20. mai 2016 Eg trur det, men det må jo vere litt drama dei siste to episodane og Trur det vil bli svært stor skuffelse i publikum dersom det ikkje ordnar seg mellom dei! (skundar meg inn og oppdaterer sida for å sjå om det ikkje kjem noko nytt snart.)
Julie (: Skrevet 20. mai 2016 #3 Skrevet 20. mai 2016 Tror det ordner seg til slutt. Men skjønner at han er skuffa/ stressa/ sur. En annen ting jeg blir litt svett av er nivået på skrivinga i kommentarfeltet. Er det virkelig så dårlig stelt med norsk ungdom?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #4 Skrevet 20. mai 2016 Om han finner ut hva som egentlig skjedde kommer han til å banke broren helseløs. *håper* Anonymous poster hash: fbc22...d85
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #5 Skrevet 20. mai 2016 Tror det ordner seg til slutt. Men skjønner at han er skuffa/ stressa/ sur. En annen ting jeg blir litt svett av er nivået på skrivinga i kommentarfeltet. Er det virkelig så dårlig stelt med norsk ungdom? Ja, det er det. Hilsen norsklærer på videregående Anonymous poster hash: 17598...24f
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #6 Skrevet 20. mai 2016 Håper virkelig William svarer Idag. Herregud , jeg er 32 år , vet at det kun er en serie , men totalt oppslukt i at de to må være sammen 😩 Anonymous poster hash: 21cea...12f
Julie (: Skrevet 20. mai 2016 #7 Skrevet 20. mai 2016 Ja, det er det. Hilsen norsklærer på videregående Anonymous poster hash: 17598...24f Det er jo bare deprimerende. Du har åpenbart en tøff jobb. Underviste litt matte og naturfag ved siden av studiene for noen år tilbake, og det var mye slette kunnskaper der også.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #8 Skrevet 20. mai 2016 Det er jo bare deprimerende. Du har åpenbart en tøff jobb. Underviste litt matte og naturfag ved siden av studiene for noen år tilbake, og det var mye slette kunnskaper der også. Det er mange som sliter med elementær rettskriving og setningsbygging. Leseforståelse er også en stor utfordring for mange. Ikke uvanlig at 1/4 av en klasse mister tråden fullstendig i en tre siders novelle med fem personer i. Tilpasset opplæring begrenser seg ikke til grunnskolen! Anonymous poster hash: 17598...24f
Julie (: Skrevet 20. mai 2016 #9 Skrevet 20. mai 2016 Det er mange som sliter med elementær rettskriving og setningsbygging. Leseforståelse er også en stor utfordring for mange. Ikke uvanlig at 1/4 av en klasse mister tråden fullstendig i en tre siders novelle med fem personer i. Tilpasset opplæring begrenser seg ikke til grunnskolen! Anonymous poster hash: 17598...24f Uff og uff. Kan ikke huske at vi var så elendige, men det har vi sikkert vært. Men får ikke foreldre med seg at barna sliter og tar tak i ting? Eller?
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #10 Skrevet 20. mai 2016 Uff og uff. Kan ikke huske at vi var så elendige, men det har vi sikkert vært. Men får ikke foreldre med seg at barna sliter og tar tak i ting? Eller? Joda, i mange tilfeller både har de vært og er veldig flinke til å stille opp, og det hjelper nok mye, men noen sliter likevel. Men jeg har opplevd at elever har fått stilt dysleksi-diagnosen først på videregående. Anonymous poster hash: 17598...24f
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #11 Skrevet 20. mai 2016 Venter fortsatt på skam oppdatering 😢 Anonymous poster hash: 21cea...12f
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #12 Skrevet 20. mai 2016 Ja, men han kommer til å gjøre noe dumt først. Er så spent! Er inne for å se etter oppdateringer flere ganger om dagen 🙈 Anonymous poster hash: 0187d...517
Julie (: Skrevet 20. mai 2016 #13 Skrevet 20. mai 2016 Ja, men han kommer til å gjøre noe dumt først. Er så spent! Er inne for å se etter oppdateringer flere ganger om dagen 🙈 Anonymous poster hash: 0187d...517 Sjæl. Det er smått pinlig.
Marriet Skrevet 20. mai 2016 #14 Skrevet 20. mai 2016 Noora!💪💪💪 aah det var en deilig episode det her! Nå må "Wilhelm" bare få rase fra seg litt...
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #15 Skrevet 20. mai 2016 Sjæl. Det er smått pinlig. Mulig det er noe jeg ikke har fått med meg, men hvor er det dere ser disse oppdateringene/kommentarfeltene?? Jeg så nettopp episode 10 på nettet og trodde den først kom ut i dag (?) og at jeg måtte vente til neste fredag på episode 11? Blitt helt hekta, og jeg er så gammel at jeg har barn i målgruppa ..... hjelpes...... er rett tilbake på videregående ;-) Anonymous poster hash: 7dc03...a48
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #16 Skrevet 20. mai 2016 P3 Skan er stedet du må sjekke 😊 Hilsen en annen gammelkjerring som er hekta... Anonymous poster hash: eda3f...ee5
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #17 Skrevet 20. mai 2016 P3 Skan er stedet du må sjekke 😊 Hilsen en annen gammelkjerring som er hekta... Anonymous poster hash: eda3f...ee5 P3 skam mente jeg 😊 Anonymous poster hash: eda3f...ee5
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #18 Skrevet 20. mai 2016 Huff vi er verre enn ungdommen 😂 Anonymous poster hash: 21cea...12f
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #19 Skrevet 20. mai 2016 P3 Skan er stedet du må sjekke Hilsen en annen gammelkjerring som er hekta... Anonymous poster hash: eda3f...ee5 P3 skam mente jeg Anonymous poster hash: eda3f...ee5 He he, takk skal du ha ;-) Anonymous poster hash: 7dc03...a48
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #20 Skrevet 20. mai 2016 Venter på at William skal svare på meldingen jeg 😂 Anonymous poster hash: 21cea...12f
Julie (: Skrevet 21. mai 2016 #21 Skrevet 21. mai 2016 Venter på at William skal svare på meldingen jeg 😂 Anonymous poster hash: 21cea...12f Sjæl. Nå har vel til og med ungdommen kommet seg opp for morgenen? Hilsen hun som har vært oppe siden 6 med en liten morgenfugl og har oppdatert skam—siden hver time.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #22 Skrevet 21. mai 2016 1. William har sagt at det var Vilde som kom etter han, at han ikke hadde noe interesse for henne. Han har sikkert uten at vi vet angret på det/siden det ødela for han og Noora. Vel det var Niko som kom etter Noora (på en ikke fin måte) for Noora ville aldri ha rørt han i edru tilstand. 2 i angst klippet leste William på veggen ved siden av speilet til Noora "everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be Kind Always. -som var det siste Noora leste før hun dro på den første daten med William (bilturen + kakao) 3 William knuste en flaske i hodet på en person og mente at verden drives av vold. Noora tok seg ikke tid til å høre på hvorfor (før samtalen med sana) alt hun tenkte på var at hun ikke kunne være sammen med en fyr som hadde det holdningene. Nå er det William som har fått vite på værst mulig måte fra Niko hva Noora har/har ikke gjort tipper det var noe "hei William tenkte jeg skulle si at Noora kom innom 6.mai, jeg hadde en gjeng med venner her, vi drakk og endte opp med å ligge sammen, sorry bror men hun sa det var slutt" eller ja -han har ikke turt å sende bilde, eller si at han har sjenket henne, at Hun var dritings/dopa, at hun ikke husker noe og han utnyttet situasjonen. William tok seg heller ikke tid til å høre på hva Noora sin side var før han fikk svaret jeg skal forklare deg alt, jeg vet ikke. Hørtes det ut for William at det var en innrømmelse på et samleie -uten å vite hva som har skjedd/bakgrunnen. - I en tekstmelding mellom "gjengen allianse" nevner Noora noe om at 47.5% av voldtektene skjer på fest i februar. 4. Ligger du å ser på meg mens jeg sover ? Sier William i episode 6. Før Noora går å henter vann og finner Niko på kjøkkenet. Nå er det Noora som spør William om han ligger å ser på henne mens hun sover. 5. Vilde gikk igjennom en form for galskap i forhold til å ikke ville spise/vondt i magen når hun var ulykkelig forelska. Under løp klippet og 17 mai frokosten har Noora og Vilde byttet roller. 6. Etter flaskeknusinga og at han avviste henne foran broren svarte ikke Noora William når han ringte og sendte sms. Nå er det William som ikke svarer for han trenger space. 7. Noora forteller om familien sin, at de aldri har elsket henne osv. William fortalte om at han ikke har familie engang, bare broren enda han er totalt psykopat og vil gjøre alt for å ødelegge. William vet hvordan broren er... Men han hadde vel aldri trodd at Noora kunne gjøre dette. (Enda hun er et offer for et eller flere overgep i regi av broren) Kjærligheten vinner alltid Håper jeg De har snudd kortene på storylinen, og Noora lot det gå to uker fra flaskeknusinga -festrape- til tilbake. Tror de blir sammen igjen iløpet av uka etter at W og N har fått snakket sammen, kommer nok et klipp med Mari også Anonymous poster hash: 2073d...e64
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2016 #23 Skrevet 21. mai 2016 1. William har sagt at det var Vilde som kom etter han, at han ikke hadde noe interesse for henne. Han har sikkert uten at vi vet angret på det/siden det ødela for han og Noora. Vel det var Niko som kom etter Noora (på en ikke fin måte) for Noora ville aldri ha rørt han i edru tilstand. 2 i angst klippet leste William på veggen ved siden av speilet til Noora "everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be Kind Always. -som var det siste Noora leste før hun dro på den første daten med William (bilturen + kakao) 3 William knuste en flaske i hodet på en person og mente at verden drives av vold. Noora tok seg ikke tid til å høre på hvorfor (før samtalen med sana) alt hun tenkte på var at hun ikke kunne være sammen med en fyr som hadde det holdningene. Nå er det William som har fått vite på værst mulig måte fra Niko hva Noora har/har ikke gjort tipper det var noe "hei William tenkte jeg skulle si at Noora kom innom 6.mai, jeg hadde en gjeng med venner her, vi drakk og endte opp med å ligge sammen, sorry bror men hun sa det var slutt" eller ja -han har ikke turt å sende bilde, eller si at han har sjenket henne, at Hun var dritings/dopa, at hun ikke husker noe og han utnyttet situasjonen. William tok seg heller ikke tid til å høre på hva Noora sin side var før han fikk svaret jeg skal forklare deg alt, jeg vet ikke. Hørtes det ut for William at det var en innrømmelse på et samleie -uten å vite hva som har skjedd/bakgrunnen. - I en tekstmelding mellom "gjengen allianse" nevner Noora noe om at 47.5% av voldtektene skjer på fest i februar. 4. Ligger du å ser på meg mens jeg sover ? Sier William i episode 6. Før Noora går å henter vann og finner Niko på kjøkkenet. Nå er det Noora som spør William om han ligger å ser på henne mens hun sover. 5. Vilde gikk igjennom en form for galskap i forhold til å ikke ville spise/vondt i magen når hun var ulykkelig forelska. Under løp klippet og 17 mai frokosten har Noora og Vilde byttet roller. 6. Etter flaskeknusinga og at han avviste henne foran broren svarte ikke Noora William når han ringte og sendte sms. Nå er det William som ikke svarer for han trenger space. 7. Noora forteller om familien sin, at de aldri har elsket henne osv. William fortalte om at han ikke har familie engang, bare broren enda han er totalt psykopat og vil gjøre alt for å ødelegge. William vet hvordan broren er... Men han hadde vel aldri trodd at Noora kunne gjøre dette. (Enda hun er et offer for et eller flere overgep i regi av broren) Kjærligheten vinner alltid Håper jeg De har snudd kortene på storylinen, og Noora lot det gå to uker fra flaskeknusinga -festrape- til tilbake. Tror de blir sammen igjen iløpet av uka etter at W og N har fått snakket sammen, kommer nok et klipp med Mari også Anonymous poster hash: 2073d...e64 Imponert over refleksjonen Anonymous poster hash: 21cea...12f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå