Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #1 Skrevet 20. mai 2016 Hadde en sa for 4 uker siden.. Blødde i 4dager så var jeg ferdig. Etter litt over en uke så begynte jeg å få smerter i underlivet.. trodde jeg hadde fått en infeksjon. Dro til legen å han tok prøve som jeg skulle få svar på noen dager senere også fikk jeg antibiotika å smertelindring. (Han trodde jeg hadde infeksjon siden jeg beskrev smerten å hvor den var. Men idag ringte han å sa at prøven som ble tatt ikke gir utslag på infeksjon...(men at jeg skulle fortsette med medisinen) Hva kan det være som gjør at jeg har vondt å ømt??? Andre forklaringer?? Anonymous poster hash: 2e9c4...260
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #2 Skrevet 20. mai 2016 Har du blitt sjekket om du trenger en utskrapning? Sa ikke legen noe mer til deg om hva årsaken kunne være eller satte deg opp på ny time? Om ikke, ring legen tilbake mandag. Om allmenntilstanden din forverrer seg i løpet av helgen så må du ringe legevakten, samme om du får større smerter eller feber. Jeg vet ikke hva annet det kan være. Anonymous poster hash: 79a25...30b
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #3 Skrevet 20. mai 2016 Har du blitt sjekket om du trenger en utskrapning? Sa ikke legen noe mer til deg om hva årsaken kunne være eller satte deg opp på ny time? Om ikke, ring legen tilbake mandag. Om allmenntilstanden din forverrer seg i løpet av helgen så må du ringe legevakten, samme om du får større smerter eller feber. Jeg vet ikke hva annet det kan være. Anonymous poster hash: 79a25...30b Nei han har ikke snakket noe om utskrapning. Det er ingen som har sjekket meg. Bare den infeksjons prøven. Takk for svar Anonymous poster hash: 2e9c4...260
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #4 Skrevet 20. mai 2016 Tror jeg hadde ringt legevakten nå og bedt om råd. Kanskje ber de deg om å komme innom. Om du trenger en utskrapning er det best å få det gjort så raskt som mulig. Anonymous poster hash: 55521...afc
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #5 Skrevet 20. mai 2016 Tror jeg hadde ringt legevakten nå og bedt om råd. Kanskje ber de deg om å komme innom. Om du trenger en utskrapning er det best å få det gjort så raskt som mulig. Anonymous poster hash: 55521...afc Kan ikke resten komme ut med mensen? Anonymous poster hash: 2e9c4...260
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå