Gå til innhold

Instagram

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ganske ny på Instagram, bare vært der noen uker.

Har åpen konto, men hash-tagger ikke noe, så er ikke mye å søke på for ukjente.

Men idag har det plutselig vært mange ukjente som har likt noen utvalgte bilder og et par som har begynt å følge meg.

Når jeg ser på dems konto er det ingenting som tilsier at de skal ha noen som helst interesse av de få bildene jeg har delt.

De er mer unge fart og bil....

Er dette vanlig, eller er det noen som ikke er helt bra?

Bryr meg ingenting om andre ser mine bilder eller følger meg, fikk bare en rar føles siden det gikk fra null ukjente til flere i løpet av noen timer.

Anonymous poster hash: 35a00...ac9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om du legger ut ett bildet kommer det øverst på "hjem" siden, mange som bare liker bilder for å få "likes" tilbake, og kanskje bli lagt til som "følger". ikke noe personlig, akkurat som facebook, noen samler på mennesker :P

Anonymous poster hash: 0bacc...003
Skrevet

om du legger ut ett bildet kommer det øverst på "hjem" siden, mange som bare liker bilder for å få "likes" tilbake, og kanskje bli lagt til som "følger". ikke noe personlig, akkurat som facebook, noen samler på mennesker :PAnonymous poster hash: 0bacc...003

Men det er mange dager siden jeg la ut noe sist gang, det er da langt ned på den lista nå.

En av de tingene som flere har likt er også fra 9.mai....

Skrevet

Men det er mange dager siden jeg la ut noe sist gang, det er da langt ned på den lista nå.

En av de tingene som flere har likt er også fra 9.mai....

Anonymous poster hash: 35a00...ac9 [/acronyblir 

blir det samme det. du kan jo se langt tilbake i tid. noen bruker bare den veggen, og klikker likes på alt som er.

Anonymous poster hash: 0bacc...003

Skrevet

blir det samme det. du kan jo se langt tilbake i tid. noen bruker bare den veggen, og klikker likes på alt som er. Anonymous poster hash: 0bacc...003

Oki, takk :)

Syntes bare det var så rart at det plutselig kom så mye idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...