Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #1 Skrevet 20. mai 2016 Her: Jeg ønsker at jeg og mannen bor i en lettstelt leilighet på bakkeplan med liten hageflekk. Vi har nok penger. Hytte i skogen/fjellet og reiser 2 ganger i året til varme spennende steder. Vi har barnebarn som vi ser mye og kan invitere med oss på turer og overnattinger (og barna da så klart ). Vi har hobbyer på hver vår kant og aktiviteter med noen få, men gode venner. Hva er deres drøm for aldersdommen? Anonymous poster hash: a0f7e...003
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #2 Skrevet 20. mai 2016 God helse! Det er viktig. Så ønsker jeg å bo i en lettstelt liten enebolig på en etasje på bakkenivå ed en koselig liten hage med frukttrær og bærbusker og utsikt mot sjøen. Vi skal ha vaskehjelp selvsagt, men de fleste rommene er ikke i bruk til vanlig, det er gjesterom til når vi får besøk. I mellom januar og mai vil jeg at vi skal bo i et sydlig land, for jeg avskyr denne tiden her i Norge. Dette har jeg allerede sagt i fra om til mannen, at jeg SKAL bo utenlands et sted hvor det er varmt i de verste vintermånedene når vi blir gamle Vi kommer også med all sannsynlighet til å ha god økonomi, men man vet jo aldri. Anonymous poster hash: 731c4...7dc
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #3 Skrevet 20. mai 2016 Frisk nok til å være i full jobb. Bo nær familie og venner. Et trygt land. Reverserte klimaendringer. Anonymous poster hash: 2329a...f88
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #4 Skrevet 20. mai 2016 Her: Jeg ønsker at jeg og mannen bor i en lettstelt leilighet på bakkeplan med liten hageflekk. Vi har nok penger. Hytte i skogen/fjellet og reiser 2 ganger i året til varme spennende steder. Vi har barnebarn som vi ser mye og kan invitere med oss på turer og overnattinger (og barna da så klart ). Vi har hobbyer på hver vår kant og aktiviteter med noen få, men gode venner. Hva er deres drøm for aldersdommen? Anonymous poster hash: a0f7e...003 Veldig lik din. Og god helse så klart Anonymous poster hash: 11432...aea
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #5 Skrevet 20. mai 2016 Veldig lik din. Og god helse så klart Anonymous poster hash: 11432...aea Meg og mannen ogaå. Foreldrene mine har allerede bolig i Spania så gode utsikter til dette Anonymous poster hash: 0bfc7...a11
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #6 Skrevet 20. mai 2016 Jeg er alene med et barn, så jeg håper at barnet mitt får en god og stabil familie som ønsker å tilbringe tid sammen med meg. Og så håper jeg veldig veldig at jeg har funnet en god og varm mann som vil bli gammel med meg, slik at jeg ikke blir en belastning for barnet mitt i form av dårlig samvittighet for at jeg er alene. Anonymous poster hash: 8c88d...bb2
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #7 Skrevet 20. mai 2016 God helse og god råd. Bo i utlandet og leve Herrens glade dager. Gjerne i sør Afrika på kysten:). Anonymous poster hash: 56a5c...d3d
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #8 Skrevet 20. mai 2016 Det har kommet en operasjon eller annet lurt som gjør at jeg er frisk. Både vi, barn og eventuelle barnebarn er friske. OG vi bruker tid sammen med dem. Gubben og jeg koser oss med å farte rundt i bobil og gjøre de aktivitetene vi liker best (diverse såkalt "ekstremsport") Vi bor antagelig i en enebolig fremdeles og har nok en bikkje på slep. Anonymous poster hash: 6f7a3...5f5
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #9 Skrevet 20. mai 2016 Kryssord og kake Anonymous poster hash: 3f1ca...bf8
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #10 Skrevet 20. mai 2016 Har dere sett filmen "in her shoes"? Slik som bestemoren bor kunne jeg godt tenkt meg å gjøre i varmere strøk:) Anonymous poster hash: 478a2...f49
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2016 #11 Skrevet 20. mai 2016 Så lenge jeg ikke verken lider av Alzheimer eller demens, så skal jeg være godt fornøyd. Anonymous poster hash: 44ca3...08b
Gjest Darwinia:-) Skrevet 20. mai 2016 #12 Skrevet 20. mai 2016 Her: Jeg ønsker at jeg og mannen bor i en lettstelt leilighet på bakkeplan med liten hageflekk. Vi har nok penger. Hytte i skogen/fjellet og reiser 2 ganger i året til varme spennende steder. Vi har barnebarn som vi ser mye og kan invitere med oss på turer og overnattinger (og barna da så klart ). Vi har hobbyer på hver vår kant og aktiviteter med noen få, men gode venner. Hva er deres drøm for aldersdommen? Anonymous poster hash: a0f7e...003 Det du sa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå